Citroеn продаде 100 000 бройки от C3 Aircross

Само 10 месеца след лансирането му,  новият Citroеn C3 Aircross Compact SUV надхвърли 100  000 продажби, като 70  000 от тях са реализирани през 2018. Моделът е вторият по обем продажби в гамата на Citroеn, след C3. Той демонстрира продуктовата офанзива на марката, благодарение на която за първото полугодие на 2018 година компанията бележи глобален ръст от 9% и регистрира рекордни продажби в Европа за последните 7 години.

 

Повече от половината от продажбите са на най-високото ниво на оборудване Shine, а в 35% е включена опция за един от четирите интериора по избор. C3 Aircross е носител на наградата на Autobest за 2018. Съща така, моделът спечели и наградата малък SUV на годината в Англия в рамките на конкурса Auto Express Car Awards 2018.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван


*