Cupra пуска електрическа състезателна кола

SEAT_GVA_PressDay_017_HQ
Luca_De_Meo_GVA_HQ
SEAT_GVA_PressDay_002_HQ
SEAT_GVA_PressDay_016_HQ
SEAT_GVA_PressDay_006_HQ
SEAT_GVA_PressDay_008_HQ
SEAT_GVA_PressDay_031_HQ
SEAT_GVA_PressDay_030_HQ
SEAT_GVA_PressDay_003_HQ
SEAT_GVA_PressDay_014_HQ
SEAT_GVA_PressDay_038_HQ
SEAT_GVA_PressDay_039_HQ
SEAT_GVA_PressDay_035_HQ
SEAT_GVA_PressDay_040_HQ
Matthias_Rabe_GVA_001_HQ
SEAT_GVA_PressDay_057_HQ

По време на салона в Женева Seat шокира с две премиери – след официалното си представяне преди няколко дни в Барселона сега пред по-широка публика дебютира отделния бранд Cupra. И флагман е световната премиера на Cupra e-Racer: първият 100% електрически състезателен сериен  автомобил в света. Реално Cupra поема активностите на Seat Sport.

 

От 2014 г. насам Seat е основната отправна точка в международната серия TCR с Leon Cup Racer, a и да не забравяме, че Seat Sport произвежда всички модели на Volkswagen Group, които участват в TCR (Audi RS3 LMS и Volkswagen Golf GTI TCR) както на регионално, така и на международно равнище.

Cupra e-Racer е 100% електрически състезателен сериен автомобил на базата на бензиновия двигател Cup Racer. Колата разполага с 300 кВт непрекъсната мощност и до 500 кВт (680 к.с.) пикова мощност, с една единствена предавка с векторинг на въртящия момент и тяга на задните колела. Cupra e-Racer е оборудван с нова технология за задно виждане, която се показва в таблото за управление. Автомобилът използва три камери вместо традиционните огледала за обратно виждане.

Cupra e-Racer може да достигне максимална скорост от 270 км/ч, ускорявайки от 0 до 100 км/ч само за 3,2 секунди и от 0 до 200 км/ч само за 8,2 секунди.

 

Моделите на Cupra ще бъдат спортни и гъвкави както винаги, колкото бързи, толкова и удобни и практични за ежедневно шофиране, но по-елегантни и усъвършенствани. Cupra Ateca направи своя публичен дебют на Женевското автомобилно изложение. Новият двигател 2.0 TSI на Cupra Ateca разполага с 300 к.с. Той е един от най-технологично развитите двигатели на пазара, който работи с новоразработената система за филтриране на частици Otto, за да отговори на най-новите законови изисквания в областта на емисиите. Този двигател идва с подобрен, по-мощен звук и е оборудван с нова 7-степенна скоростна кутия DSG, разработена, за да осигури по-спортно усещане с по-бързо, по-плавно и по-точно превключване. Скоростната кутия е разработена така, че да съчетае отлична производителност с ниски нива на разход на гориво и емисии.

 

Cupra Ateca  оборудван с 4Drive система, с една от най-безопасните, най-модерните интегрирани системи за задвижване. Системата 4Drive анализира състоянието на пътя в реално време, включително скоростта на автомобила, скоростта на всяко колело, позицията на волана и стила и режима на шофиране, за бързо и постепенно подаване на мощност във всеки момент към необходимите колела. Системата 4Drive е оптимизирана, за да работи с всички режими на шофиране: стандартен, спортен, индивидуален, при сняг, офроуд и режим Cupra. Когато изберете режим CUPRA в профила на шофиране, двигателят реагира незабавно с изискан звук и адаптивно окачване (Динамичен контрол на шасито), за да придаде по-спортно представяне на автомобила.