Denim представи нов аромат на картинг състезание

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Denim събраха на едно място журналисти и партньори на компанията, за да представят новата си линия – Denim Tribe. Събитието се състоя в Sofia Karting Ring. В над 40-годишната си история, марката е била много пъти спонсор на екипите на Формула 1 и това беше темата, която избраха домакините за своя ивент. Журналистите се потопиха в света на високите скорости, впускайки се в оспорвано състезание по картинг. Победителите спечелиха купите на Denim за 1-во, 2-ро и 3-то място. На първо място бе отличена Виолета Райкова (SBB media), на 2-ро – Юлия Соколова (SBB media) и на трето Петър Петров (BSS media), а всички останали получиха комплимент от марката Denim.  Водеща на събитието бе Александра Сапунджиева (Главен редактор на mkt360.eu), която се открояваше с интересен тоалет, съчетан с темата.

Цветелина Германова, бранд мениджър на Denim направи презентация на марката и на новата линия : „ Новата линия е вдъхновена от актуалните сезонни тенденции, в които се използват графични елементи в стиловете  и аксесоарите и спомагат мъжът да принадлежи към дадена общност, без да губи собствената си идентичност. Denim Tribe дава иновативна интерпретация на съблазняването. Той е модерен и съвременен. Вписва се перфектно в културната, социалната и икономическата среда на своето време, откроява се и привлича цялото внимание. Това е новият мъжки Denim Tribe.”

Водени от идеята, че емоцията е в основата, Denim подариха невероятно изживяване на своите гости, предлагайки им нотка адреналин във всекидневието.