GEFCO България отчита силни резултати

GEFCO България, дъщерно дружество на Групата GEFCO – глобален доставчик в индустриалната логистика и европейския лидер в автомобилната логистика, отбелязва силна година на растеж. Съгласно вътрешните финансови резултати на компанията, оборотът на GEFCO България за 2017 г. е 22.7 милиона евро, което е с 13% повече в сравнение с резултатите за 2016 г. Това нарежда компанията сред лидерите на българския логистичен пазар със своята  5-та позиция.

„GEFCO България затвърждава прогресивните си резултати през 2017 г. Това са решителни стъпки в правилната посока“, заяви Жером Шевроле, регионален мениджър за Балканите и генерален мениджър на GEFCO България и Румъния.

„Нашата цел е да продължим да бъдем надежден партньор за българския и международния бизнес. Стремим се  да  отговаряме на нуждите и изискванията на нашите партньори, а нашето ноу-хау и иновативен подход са  гарант за това, че нивото на услугите ще надхвърли очакванията им. Горди сме да кажем, че през 2017 г. българският ни екип показа отлични резултати и помогна за затвърждаване позициите на Групата GEFCO като водещ логистичен доставчик“, изтъкна Шевроле.

„В съответствие с визията за развитието на компанията е добавянето на нов елемент в корпоративното ни лого – “Партньори без граници“. Той отразява амбицията на GEFCO за засилване на сътрудничеството с партньорите и клиентите  като придава по-голяма стойност на веригата за доставки „, отбеляза Толга Оран, директор „Продажби и маркетинг“ в GEFCO Централна Европа – Балканите и Близкия Изток. “ Чрез визията „Партньори без граници“, GEFCO прави значителна крачка към по-доброто разбиране нуждите на клиентите и партньорите си и постига по-високо ниво на сътрудничество – сътрудничество с ангажираност и доверие“, допълни той.

GEFCO България има за цел да развива партньорства със своите доставчици, основани на безупречно качество на услугите, отговорност и взаимни конкурентни предимства. Компанията е посветена на своята мисия – да бъде надежден логистичен партньор в Балканския регион. GEFCO България непрекъснато разширява хоризонтите си на дейност чрез разработването и внедряването на гъвкави иновативни решения, като по този начин предоставя на клиентите си по-голяма стойност на веригата за доставки.

Компанията е твърдо убедена, че силните партньорства изискват постоянно и ежедневно доказателство за подкрепа – тясно сътрудничество с клиентите, чрез което да отговори на техните очаквания и да засили близостта с тях. Повечето от клиентите на GEFCO България идват от автомобилния сектор – лидери в своите отрасли. Въпреки това, през годините, компанията увеличи клиентската си база с други водещи световни компании в сектори като: индустриално производство, електроника и домакински уреди, тежко оборудване, енергетика, бързооборотни стоки, мода и търговия на дребно.

GEFCO засилва дейността си като цели  да обхване по-широк мащаб от дейности и услуги – от сухопътен, железопътния, въздушния и морския транспорт до интегрирани логистични услуги и стратегическа експертиза (4PL). Интегрираната логистика предлага управление на потоци, мултимодални решения, логистично инженерство, управление на фискални и митнически процедури. Когато говорим за дейности, най-големият дял от 44% от дейността на GEFCO България продължава да има логистиката на готови автомобили (FVL), следвана от сухопътните превози – 30%. Съществен дял в оборота на компанията имат въздушния и морския транспорт, както и митническите услуги.

 

Фокус върху иновациите и партньорските отношения

В желанието си да създават повече стойност при колаборацията с клиенти и доставчици, GEFCO България разработи и приложи решение, при което обемите от няколко клиенти –  вносители и дилъри на автомобили – се комбинират в една транспортна схема. По този начин се улеснява минимизирането на „празните километри“ за доставчиците и се осигурява 100% транспортен капацитет и конкурентни цени за клиентите.

 

GEFCO България работи в много динамична среда с клиенти от различни отрасли. Всички те са доказани експерти в своите области. Едно от най-успешните партньорства на компанията е с един от лидерите в автомобилния сектор на местния пазар.

 

„GEFCO България осигурява фиксирана доставка във времеви прозорец при редовна честота на седмична база, което позволява на клиента да прехвърля стоките между две държави и между две от собствените си фабрики. Това означава, че се гарантира производствената линия на клиента на 100% с производствен капацитет, като по този начин се премахва мястото на съхранение от производствената линия до производствената линия „, поясни Крум Дончев, мениджър „Продажби и маркетинг“ на GEFCO Bulgaria.

 

GEFCO активно инвестира не само в иновации и програми за оптимизиране на работните процеси, но също така прави значителни инвестиции в хората.

 

„Колкото по-бързо напредваме с помощта на новите технологии, толкова повече зависим от идеите и иновативното мислене на хората“, добави Дончев.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван


*