Мъже редом до моделките на щандовете в Женева

Очаквайте комбинация от мъже и жени да ви говорят за колите зад тях в автосалон Женева.

В ерата на феминистките движения, използването на оскъдно облечени момичета се счита от някои за неприемливо. По-рано тази година, Formula 1 обяви, че няма да използва повече модели на пистата с цел привличане на вниманието, а вместо това ролята им ще се поеме от деца. Сега виждаме развитието на тази тенденция с отказа на някои известни марки да бъдат представлявани от разголени модели.

„Времената се менят“, каза Сара Дженкинс, швейцарският представител на Nissan. “По-логично е да използваме специалисти, които са по-добре информирани относно продукта зад тях.“

Toyota също се отказва от използването на модели по този начин. Alfa Romeo, Jeep, Maserati също ще наемат добре информирани мъже и жени, и то напълно облечени.

„Посетителите в Женева ще бъдат посрещнати от мъжки и женски домакини, които ще имат за цел да информират заинтересованите.“, каза говорителят Пиер-Оливър Салмон в имейл, който е завършил с #nocarbabes.

Lamborghini също в момента обучават екип от специалисти за информирано присъствие на събитието. Pirelli са добре познати с разголените снимки по календарите им, но тази година това ще се промени.

В последните години има тенденция все повече и повече жени да си купуват коли. Растежът е впечатляващ, в момента една трета от закупените коли в Германия са женска собственост. Ето защо, подходът с модели на подобни събития в днешно време изглежда остарял.