Hyundai ще бяга от корпоративния си дизайн

Концернът Hyundai смята да промени основни дизайна, за да може автомобилите на марката да не си приличат един с друг. Това разкри вицепрезидентът на корейския производиел Сан-гуп Ли в интервю за британското издание Autocar.

От думите на топ-мениджъра става ясно, че Hyundai иска напълно да скъса с корпоративния дизайн, при който всички модели изглеждат почти еднакво. Според Ли, това ще направи автомобилите далеч по-привлекателви, като главен ориентир за корейците е дизайнът на Alfa Romeо. По думите на вицепрезидента, именно колите на италианската марка се сред „най-сексуалните” и видимо се отличават от останалите.

Босът на Hyundai допълни, че до няколко години компанията му ще създадена напълно нова дизайнерска концепция, която ще предостави на потребителите не само обичайното удовлетворение, както се случва сега, но истински и искрени емоции.

Любопитното е, че преди малко повече от година корейският производител привлече главния дизайнер на Bentey – Люк Донкерволке, който сега е изпълнителен вицепрезидент и шеф на Hyundai Design Center. Неговата първа разработка беше концептът Le Fil Rouge, чиято цел е да покаже именно бъдещия дизайн на моделите на марката.

Be the first to comment

Leave a Reply

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван


*