Mercedes представи ново поколение хибриди

12 October 2018 08:01
Mercedes представи ново поколение хибриди
Mercedes представи ново поколение хибридиMercedes представи ново поколение хибридиMercedes представи ново поколение хибридиMercedes представи ново поколение хибриди
Прочетете повече за:
Mercedes-Benzхибрид
Компанията Mercedes-Benz представи третото поколение хибридни агрегати за моделите C- и E-Class. Най-икономичният от тях ще харчи само 1,6 л/100 км, похалиха се от производителя.

Новите агрегати са два – бензинов и дизелов, като използват унифициран еектромотор, разработка на компанията Bosch. Той е комбиниран с 9-степенна автоматична скоростна кутия 9G-Tronic, като развива 122 к.с. и 440 Нм. Максималните показатели са достъпни веднага след стартиране на мотора.

В първия случай хибридната трансмисия работи с 2,0-литров бензинов двигател с мощност 211 к.с. – същият, който преди време се поставяше на модела Mercedes-Benz E 350 e. Благодарение на новия електромотор, мощността на целия силов агрегат е 320 к.с. и 700 Нм. Този вариант ще се поставя само на седана E-Class във версията E 300, като ще позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,7 секунди, а разходът на гориво е 2 л/100 км.

При втория вариант се използва дизелов турбодвигател – 2,0-литров с 4 цилиндъра, който разполага с мощност 194 к.с. и 400 Нм. Заедно с електромотора той осигурява 306 к.с. и 700 Нм, като въртящият момент е ограничен по електронен път. Този агретат ще се поставя на комбитата C- и E-Class, като именно той харчи 1,6 л/100 км.

Като опция за моделите се предлага резервоар с обем 60 литра, което позволява пробега с едно зареждане да достигне 1000 км. Дизеловите хибриди също са доста дина;ични, като при Mercedes-Benz C 300 de ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,6 секунди, а при E 300 de – 5,9 секунди.

Всички хибриди са оборудвани със системата ECO Assist, която подсказва на водача оптималиян вариант на шофиране, като използва данни от навигацията. Налични са 4 режима на работа на системит и агрегатите – традиционните Hybrid и E-Mode (само на ток), както и E-Save, при който електрониката поддържа зададено ниво на заряда на батериите. Има и режим Charge, при който двигателят с вътрешно горене зарежда акумулатора.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ