Световна премиера за MINI Cooper SE

10 July 2019 10:14
Световна премиера за MINI Cooper SE
Световна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SEСветовна премиера за MINI Cooper SE
Прочетете повече за:
MINI
Дългоочакваното напълно електрическо MINI е факт. Моделът бе разбулен на специална церемония в Круизния порт на Ротердам пред очите на света. MINI Cooper SE има отличителен дизайн и не може да бъде объркано с другите версии на хечбека. Жълти странични огледала, специална лайсна на предната решетка, която е затворена, жълт кант на джантите, карбонови елементи по тях и характерен дизайн, всичко това издава първото серийно MINI изцяло на електричество. Отзад стопът е запазил вътре формата на английския флаг, а цената на колата в Германия е 32 500 евро. Началото на производството е през ноември, но вече в някои европейски страни се приемат поръчки за колата.  

Средният разход на електроенергия в кВтч/100 км е между 13,2 и 15,0. Мощността на електромотора е 184 к.с., с колкото разполага и BMW i3S. Пробегът с едно зареждане е от 235 до 270 км, а високоволтовата батерия е монтирана ниско в дъното на автомобила с цел оптимален център на тежестта. Така и обемът на багажника е останал непроменен спрямо стандартната версия –211 литра и 731 при сгъване на облегалките на задните седалки.

MINI обещава типичното картинг усещане в управлението, както и две степени на рекуперация при спиране. Но не очаквайте да чуете звука от JCW. Това е Мини за новото поколение купувачи, 60 години след създаването на класиката от Алек Исигонис.

Автомобилът може да се зарежда от домакински контакт, Wallbox или обществени зарядни станции, както бързо зареждане с прав ток с до 50 кВт, като в най-оптималния случай ще ви отнеме 35 мин за 80% от кацапитета. Естествено вкъщи трябва да зареждате цяла нощ. Специфичната за модела литиево-йонна батерия се състои от литиево-йонни клетки, разделени на 12 модула. Те оформят Т-образната форма на батерията, която е позициониран в дъното на автомобила и има брутен капацитет от 32,6 кВтч. Максималният въртящ момент от 270 Нм е на разположение непосредствено от старта, както е типично за електромоторите. Мощността се подава към предните колела чрез едностепенна трансмисия с интегриран диференциал. Има и система за контрол на сцеплението. Ускорението от 0 до 100 км/ч е за 7,3 сек. Серийно има LED фарове, двузонова автоматична климатична инсталация, отопление с топлинна помпа, стационарно отопление, електрическа паркинг спирачка и Connected Navigation.

Каросерията на MINI Cooper SE е разположена по-високо с 18 мм в сравнение с модела с конвенционално задвижване. Всички компоненти на електрическото задвижване са защитени със специфична за модела структурни мерки и при инцидент се изключват моментално. Със собственото си тегло от 1365 кг моделът с чисто електрическо задвижване е по-тежък със само около 145 кг от MINI Cooper S 3 врати с трансмисия Steptronic.

При MINI Cooper SE на разположение са четири режима. SPORT се различава от стандартната настройка MID по по-директната характеристика на педала на газта и особено спонтанните реакции на задвижването. Ориентираната към комфорт характеристика на кормилното управление в режим MID е активна както при режим GREEN, така и при новия, конфигуриран специално за новото  MINI Cooper SE режим GREEN+. Освен това при тези два режима задвижването е насочено към максимална ефективност. Допълнително в режим Green+ се ограничават респективно деактивират подбрани комфортни функции като отоплението, климатизацията и подгряването на седалките, за да се удължи пробега на автомобила.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ