Lexus отчете 7% ръст на продажбите

 

Луксозното подразделение на Toyota – Lexus, обяви продажбата на 327 838 превозни средства през първите шест месеца на 2018 г. Резултатът представлява 7% ръст в сравнение със същия период на миналата година. „2018 г. ще бъде още една ключова година за нас като продължаваме да създаваме изумителни преживявания за всички наши клиенти по целия свят чрез нашите автомобили, както и чрез неповторимото преживяване, което нашите дилърства предоставят на гостите ни. През тази година видяхме новото, седмо поколение на седана ES и изцяло новия кросоувър UX, които се присъединяват към моделната гама, готови да привличат по-широка аудитория към нашата марка.

Освен това продължаваме разработката на отличаващи се автомобили, които ще наследят и разширят концепцията за динамичен дизайн и представяне, въведени от LC и LS. Нямам търпение нашите гости да изживеят това, което предстои,“ каза Йошихиро Сауа, президент на Lexus International.

Тъй като сегментът печели значително внимание от страна на потребителите, луксозните SUV автомобили Lexus са силно представени в над 90 пазара, където оперира марката, като реализират общо 200 880 продажби в световен мащаб през първата половина на годината, спрямо 126 957 продадени леки автомобили. В световен мащаб моделната гама от луксозните SUV автомобили на Lexus представлява 61% от общите продажби на марката през първите шест месеца на 2018 г.

Представянето на двата модела ES и UX в автосалоните през 2019 г. с тяхната конкурентна комбинация от стил, динамика и ефективност, няма да даде отражение във второто полугодие на настоящата година по отношение на продажбите, но въпреки това ранните успехи на LS и LC ще бъдат подхранени от маркетинг подкрепа в глобален мащаб, затвържаваща посланието на флагманите на марката.

 

Lexus продължава стабилния си растеж в Европа през първото полугодие на 2018 г. Продажбите на марката са се увеличили със 7%, за да достигнат 38 543 екземпляра в условията на равен пазар на премиум автомобили.

Lexus има водеща роля в електрификацията с продадени 24 029 самозарядни хибрида в Европа през първата половина на 2018 г. (+5% в сравнение със същия период м.г.). Самозарядните пълни хибриди Lexus съставляват 95% от продажбите в Западна и Централна Европа.

Следвайки световните тенденции, компактният SUV на Lexus – NX – се запазва като най-продавания модел в Европа с 15 365 екземпляра (+15% в сравнение с юни м.г.), възползвайки се от обновения миналата година модел. Големият SUV RX е на второ място с 8 995 екземпляра (+2% в сравнение с 2017 г.) като вече се радва на преимущество с представянето на скоро лансирания 7-местен вариант RX L. Силно представяне постига и компактният хечбек CT през първото полугодие на 2018 г., благодарение на продуктовото обновяване на модела през есента на 2017 г., като реализира растеж с 10% и достига 4 831 екземпляра.

С представянето на два флагмански модела – луксозното купе LC и петото поколение на луксозния седан LS – Lexus демонстрира страстта на марката към смелия дизайн, модерните технологии, изключителната динамика и майсторска изработка „такуми“ на най-високо ниво. Реакцията на пазара е много силна: LC вече „съблазни“ 1 000 клиента в Европа от началото на продажбите преди година, докато продажбите на LS вече наброяват 676 екземпляра от януари 2018 г.

Be the first to comment

Leave a Reply

E-mail адресът Ви няма да бъде публикуван


*