Porsche 911 GT3 Touring: чудо без спойлер?

Каква е разликата между това и GT3?

Премахнат е обикновеният фиксиран спойлер от GT3 и е заменен с малка показваща се платформа. Освен това, разбира се, значката гласи GT3 Touring.

Няма избор от скоростни кутии, само 6-степенна механична. Вътре салонът е класически – само кожа и плат, няма спортната алкантара. Не може да си поръчате и Clubsport пакета, което включва пожарогасител и безопасна клетка. Това настрана, всички други опции са същите като при нормалното GT3, което е наистина прекрасно.

По стандарт, няма задни седалки, но могат да бъдат добавени и то безплатно. Освен това има 20-инчови колела, този модел е с 44 мм по-широк и с 25 мм по-нисък от нормалната Carrera. Има и завиване с 4 колела. Всичко това е стандартно. А да, освен това има и 4-литров 6-цилиндров двигател, докоснат от ръката на Бог с цели 9000 оборота в минута, с които да си играете. Това е нашият двигател на годината, все пак.

Момент, това не е ли просто 911R без лентите?

Има много сходни черти, но разликата в парите не е за пренебрегване, обаче 911R включва по-стария двигател, който достига само до 8500 оборота в минута, покрив от магнезий, карбонен капак, предни въздуховоди и тежи 1370 кг сравнено с масата на GT3 Touring от 1413 кг.

Попитахме шефа на Porsche GT по въпроса и той каза, че ако някога имате възможността да карате двете коли, за да ги сравните, шасито на 911R превръща преживяването в много по-запомнящо се.

Как се усеща управлението? Нека позная, като GT3?

Точно така! Карахме го на засукани планински пътища в южна Франция, но през декември, което означава, че колата носеше зимните си гуми. Андреас Прьонингер твърди, че това ограничава възможностите на около 40% от това което може по принцип.

Наистина искам да видя и останалите 60%, защото това нещо превключва невероятно. И то не само в права линия. Скоростта, с която може да влезеш в завоя и колко късно може да стъпиш на спирачката ( въпреки че тестовата кола беше на стоманени спирачки, а не керамични ).

Не ми казвайте, че вече е разпродадено…

Неп, ще продължават да го произвеждат до края на 2018-та година, но ако искате една такава, по-добре побързайте. Дали ще искате GT3 или GT3 Touring зависи изцяло от вас.

Харесва ли ви да ви снимат непознати хора за Instagram? Вземете си спойлера. Искате ли да стоите настрана от вниманието и да се концентрирате върху карането? Touring е за вас. Или пък просто дайте 3 пъти повече пари за 911R. Изборът си е ваш.

s17_3530_fine
s17_3546_fine
s17_3545_fine
s17_3526_fine
s17_3427_fine
s17_3540_fine
s17_3418_fine
s17_3415_fine
s17_3521_fine
s17_3413_fine