Vilner представи новия си проект Mitsubishi Allroads Ronin

Mitsubishi_Ronin_05
Mitsubishi_Ronin_01
Mitsubishi_Ronin_03
Mitsubishi_Ronin_10
Mitsubishi_Ronin_11
Mitsubishi_Ronin_12
Mitsubishi_Ronin_07
Mitsubishi_Ronin_02
Mitsubishi_Ronin_13
Mitsubishi_Ronin_06
Mitsubishi_Ronin_08
Mitsubishi_Ronin_09
Mitsubishi_Ronin_14
Mitsubishi_Ronin_16
Mitsubishi_Ronin_17
Mitsubishi_Ronin_04
Mitsubishi_Ronin_15
Mitsubishi_Ronin_18
Mitsubishi_Ronin_22
Mitsubishi_Ronin_19
Mitsubishi_Ronin_24
Mitsubishi_Ronin_21
Mitsubishi_Ronin_23
Mitsubishi_Ronin_20
Mitsubishi_Ronin_26
Mitsubishi_Ronin_27
Mitsubishi_Ronin_25
Mitsubishi_Ronin_28

Mitsubishi Allroads Ronin by Vilner е първият проект на Атанас Вилнер за 2018-та и е една от най-цялостно преработените коли напускали ателието. Автомобилът изумява с количеството и качеството на детайлите си. Името му е свързано с традициите на Япония, откъдето произхожда Mitsubishi Lancer. Vilner ги пречупва през арт призмата си за да създаде невиждан досега продукт със силен, индивидуален характер.

 

Интериорът няма абсолютно нищо общо със серийния, в колата не е останал нито един недокоснат квадратен сантиметър. Концепцията на салона е базирана на идеята за традиционност и майсторство, изпълнени с материали в топли тоналности. Същите контрастират с хладното излъчване на метализираните елементи, напомнящи оръжията на самураите.

 

Традиционни самурайски брони в салона. Основен мотив в салона са релефите при корите на вратите, подлакътника и подглавниците. Наподобяващите дърворезба 3D повърхности всъщност са изработени от топло пресован велур – шарка, която интерпретира текстурата на самурайските брони. За този проект Вилнер избира високотекноллогичната японска амарета пред алкантарата. С нея покрива голяма част от таблото, горната част на облицовките на вратите, колонките, средите на седалките и дори кората под задното стъкло.

 

Мечове катана във вратите. Декоративните лайсни в салона са метализирани, а тези на вратите наподобяват острие на катана. Повърхността е специално обработена да цитира вълнообразния хамон на заточване, характерен за ефективното хладно оръжие. Ръчната спирачка също е стилна препратка към катаната. Специално за проекта Вилнер създава и метална брошка, която поставя на различни места в салона. Подобният на бижу орнамент присъства на скоростния лост, на седалките и дори на стелките.

 

Драстично подобрени уреди и волан. Особено забележителен е воланът, който е тотално преработен, с ергономичен обръч, висококачествена кожа и амарета, а спиците му са метализирани. Километражът и оборотомерът са изпълнени в стил ‘Ferrari, но с щипка Vilner дизайн – идентичен шрифт, стрелки с вертикална стартова позиция и синя подсветка. Те контрастират с покритите с релефен фурнир повърхности, които създават благородно усещане за топлота. Коланите са сменени с кафяви, а централното огледало е без рамка.

 

 

Рекордно количество шумоизолация. В техническо отношение са нанесени подобрения, превърнали този Lancer Ralliart в още по-ефективна машина. Просветът на колата е увеличен с 20 мм, а боядисаните в ‘Candy Apple’ джанти са обути с гуми Yokohama Geolandar A/T-S. В комбинация с двойното предаване и мощният 241 к.с. турбо мотор, автомобилът е още по-способен. Добавени са и близо 35 килограма шумоизолация, рекордно количество за проект на Vilner. Благодарение на нея акустичният комфорт на борда е сериозно подобрен: салонът е 2,5 пъти по-тих отпреди. Технически ъпдейт в интериора е и новият 11-инчов дисплей с камера за заден ход.

 

Брутално ефективна осветителната система. Фаровете на Allroads Ronin са сменени, разполагат с дневни LED елементи, стоповете са изцяло LED, а отпред са добавени диодни прожектори с мощност от по 60 вата и алуминиеви корпуси.

 

„Офроуд“ веждите са изработени специално за автомобила от нулата. Добавена е и допълнителна антикорозионна защита на пода, задният капак е боядисан в черно, а бойното излъчване на Ronin е подсилено с черен гланц и червено при предната част. Арт рисунката на покрива изработена по специална технология – тя е „огледален образ“ на изпълнението на тавана вътре в колата. Подход, който се прилага за пръв път от Vilner. Крайният резултат е автомобил с внушителна визия и проект неколкократно надхвърлящ стойността на базовия Ralliart. Кола, която е призвана да посече конкуренцията.