Volvo даде на пътниците да наредят интериора

Volvo S90 Ambience Concept

Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept
Volvo S90 Ambience Concept

Концепцията Volvo S90 Ambience, представена на изложението в Пекин дава на пътниците на задните седалки възможност да персонализират атмосферата в автомобила чрез интуитивно смартфон приложение, като изберат измежду седем визуални теми от природата, синхронизирани със звук и аромат. Автомобилът е базиран на S90 Excellence.
„Концепцията Ambience задава нова дефиниция на лукса, като го пренася отвъд материалното, създавайки автомобил, който се свързва със сетивата ви“, обясни Робин Пейдж, главен дизайнер във Volvo Cars. „Дизайнът изследва начина, по който се чувстват хората в автомобила и повлиява на настроението и благополучието им“.
Визуалните елементи трансформират панорамния покрив в зависимост от зададената тема – Северно сияние, Скандинавска гора, Лебедово езеро, Архипелаг и Дъжд, всяка от които осигурява различно настроение, от пълно релаксиране до ободряване на сетивата. Темата Ноктюрно допълнително отпуска, докато темата Свобода внася свежест и повишава енергията. В синхрон с всяка от темите, звуците от природата се чуват благодарение на премиум аудио системата Bowers & Wilkins, с малки високоговорители, интегрирани в подглавниците, за напълно потапяне в аудио изживяването.
Всяка от темите е съчетана с един от четирите аромата, специално създадени от производителя на луксозни парфюми Byredo. Ароматите от природата се разнасят в купето през портал в централната конзола.
„Ние сме известни с нашия човешки ориентиран подход в дизайна и като лидер в съвременните технологии за безопасност“, заяви Робин Пейдж.
„Концепцията Ambience отвежда този подход на следващо ниво, показвайки нашия разширен фокус върху грижата за човека, която започва с безопасността и преминава в човешкото благополучие като цяло“.
S90 Ambience е представен като концептуален автомобил, но Volvo Cars има амбицията да го въведе като версия на производствения S90 Excellence, за да обогати офертите си за S90, особено в Китай, който е най-големият пазар за луксозния седан S90.
„Концепцията Ambience е създадена основно за китайския пазар, като контраст на болезнения проблем със замърсяването на околната среда, и ще наблегне на ценностите на нашата премиум марка в този важен регион“, обясни Мартин Андерсон, главен продуктов мениджър в отдела за специални разработки на Volvo Cars, който отговаря за Excellence гамата на Volvo.