Тествахме YAMAHA FJR 1300

23 May 2016 17:00
Тествахме YAMAHA FJR 1300
Прочетете повече за:
Yamaha

Текст: Павел Кършев

Какво е това?
Един прекрасен, голям турър, който се отличава с изцяло ново електронно регулирано окачване. FJR1300ES предлага същия агресивен дизайн, включително капака на фаровете и страничните обтекатели, като FJR1300A. Гъвкавите странични панели не само изглеждат добре, те спомагат за подобряване на комфорта и предпазват от атмосферни влияния.

Още нещо ново?
Лостът на предната спирачка активира шест от осемте предни спирачни бутала; педала на задната спирачка активира две задни бутала и другите две предни буталата, което осигурява балансирано спиране при всякакви условия.

Контролът на сцеплението, разработен в MotoGP, е стандартен за FJR1300ES. Когато системата засече буксуване, настройва момента на запалване, обема за впръскване на гориво, както и подаването на газ, за поддържане на сцеплението. Системата е предназначена да позволи скоростно каране с повече увереност по пътни настилки, които имат ограничено сцепление. Има жабка, която се отваря само, когато ключът е поставен.

Тежък ли е?
Зареден с масло и гориво, моторът тежи 289 кг. (все пак говорим за 1,3-литров 4-цилиндров мотор), но това тегло не се усеща заради добрата маневреност в градски условия.


А на дълъг път?
Стандартно FJR1300ES идва с круиз контрол. Може да задавате крейсерска скорост с натискане на един бутон от лявата страна на кормилото.


Кажи ми повече числа.
Резервоарът за гориво е 25-литров, което те прави цар на дългите преходи. Мощността е 146 к.с., а въртящият момент - 138 Нм.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ