Lamborghini Aventador S е още по-секси по Roadster-ски

07 September 2017 03:30
Lamborghini Aventador S е още по-секси по Roadster-ски
Lamborghini Aventador S е още по-секси по Roadster-скиLamborghini Aventador S е още по-секси по Roadster-скиLamborghini Aventador S е още по-секси по Roadster-скиLamborghini Aventador S е още по-секси по Roadster-скиLamborghini Aventador S е още по-секси по Roadster-скиLamborghini Aventador S е още по-секси по Roadster-скиLamborghini Aventador S е още по-секси по Roadster-скиLamborghini Aventador S е още по-секси по Roadster-скиLamborghini Aventador S е още по-секси по Roadster-ски
Прочетете повече за:
LamborghiniRoadsterAventador
Както нощта следва деня, така и Roadster-ът следва Coupe-то. Добрите новини, както и повечето такива свързани с нови коли напоследък, ще бъдат официално материализирани по време Frankfurt Motor Show, но ние както винаги сме нетърпеливи и ще разкрием малко детайли предварително. На първо място, естествено, седи 6,5-литровия 12-цилиндров шедьовър с атмосферно пълнене от купе версията, който благодарение на там всевъзможните оптимизации постига 740 крещящи в съвършена симфония конски сили, свързани през седем-степенна ISR скоростна кутия към четирите колела... Всичко това е достатъчно за титаничен скок до 100 км/ч за 3 секунди и достигане на 350 км/ч максимална скорост! И това въпреки, че е с 50 килограма по-тежък от купето. Ние бихме жертвали тази една десета до 100 за още по-нефилтрирания достъп до първите редове на V-образния симфоничен оркестър... След произведението на изкуството в основата на откритата хипер-кола идва и завиването на четирите колела, което се използва и в купето и дебютира в Centenario. Казват, че дава по-добра подвижност на ниска скорост и стабилност на висока. Вярваме. Чухме и, че кара Lambo-то да се чувства по-живо, по-нащрек. И накрая всичко това е съчетано с динамичното управление, нови настройки на окачването и ревизираната му кинематика, както и максимизиране и оптимизиране на някакви други параметри, които, очевидно, са се нуждаели от оптимизиране и максимизиране. Браво Lambo. Аеродинамиката също е минала през това. Звучи политически правилно. Вътре, естествено, от както VW се навъртат наоколо, качеството и вниманието към детайлите са на ниво. Много алкантара и кожа, лъскав карбон и тези два, 6-килограмови панела за покрива, които се скриват под предния капак. И накрая имате възможност да откачите съвсем с Ad Personam департамента на Lamborghini. Стигаме до горчивата част. Въпреки масивните размери говорим за един от най-компактните начини да материализирате над 700 000 български пари. Но и едно от най-театралните събития на колела, които можете да имате, докато симфонията достига нефилтрирана до ушите ви, вятъра до косите ви, а свободата да се пропива в сетивата ви... Къде да се запишем?! [gallery columns="4" ids="1957,1968,1967,1966,1965,1964,1963,1962,1961,1960,1959,1958"]

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ