Европейският пазар смени лидера си

18 October 2018 09:31
Европейският пазар смени лидера си
Прочетете повече за:
ПродажбиЕвропаPSAVolkswagen Group
Огромен спад на продажбите на европейския пазар отчита Асоциацията на автомобилните производители (ACEA) за месец септември. Той е с 23,4% - до 1 123 148 единици, което се обяснява с приемането на новия стандарт за сертификация на автомобилите (WLTP),  влязъл в сила на 1 септември. Като цяло все пак, след 9 месеца все още се отчита ръст на продажбите с 2,3%, като за целия период в Европа са продадени 12 304 711 нови автомобила.

При марките през септември най-успешна се оказва Opel/Vauxhall, която е продава 81 741 коли (-11,6%). На втора позиция е BMW с 80 495 единици (-7,4%), а на трето - Mercedes-Benz (80 399 бройки, -12,1%). Следват Ford – 79 350 брйки, -13,5%) и Volkswagen – 75 512 бройки, -52,4%).

Резултатите показват, че концернът PSA Group е най-добре подготвен за промяната в изискванията, тъй като при него спадът на продажбите е с 7,7%. За сравнение, Volkswagen Group отчита с 48% намаления, което засяга марките Volkswagen, Audi, Seat, Skoda и Porsche.

Съответно това води и до промяна в пазарния дял на Стария континент, където вече има нов лидер. Френската група разполата с 18,2%, докато при Volkswagen, който през последните години неизменно беше начело, той е 15,8%.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ