Peugeot представи новото 208

25 February 2019 09:50
Peugeot представи новото 208
Източник: Peugeot
Peugeot представи новото 208Peugeot представи новото 208Peugeot представи новото 208Peugeot представи новото 208Peugeot представи новото 208Peugeot представи новото 208Peugeot представи новото 208Peugeot представи новото 208Peugeot представи новото 208Peugeot представи новото 208Peugeot представи новото 208
Прочетете повече за:
Peugeot208e-208

Компанията Peugeot представи новото поколение на хечбека 208, както и неговата изцяло електрическа версия, която ще се казва e-208. Двата автомобила излизат едновременно на световните пазари.

 

Новото 208 е построено на платформата CMP, а електрическия му вариант е на шасито e-CMP. Благодарение на това, моделът е с 50 кг. по-лек от своя предшественик. Използването на новото шаси е позволило да бъдат подобрени аеродинамиката и акустиката в салона, а също така са вамалеи вибрациите и триенето при спирането.


Хечбекът (жълтият на снимите) е оборудван с един бнзинов двигател - трицилиндровият PureTech 1.2, во за него да предвидени цели три варианта на мощност - PureTech 75, който се съчетава с 5-степенна механична скоростна кутия, PureTech 100, за който е предвидена 6-степенна механична или 8-степенна автоматична трансмисия EAT8) и PureTech 130. При последния вариантът е само с EAT8

 

Дизеловият мотор също е само един - 4-цилиндров BlueHDi 1.5. Той развива мощност от 100 к.с. и може да се съчетае единствено с 6-степенна механична скоростна кутия. Всички мотори на новото Peugeot 208 имат система "старт-стоп". Бензиновите агрегати отговарят на стандарт Euro 6D, а дизелите - на Euro 6D Temp. .

 

В оборудването на модела влизат адаптивен круиз-контол с функция stop&go, активен асистент за поддържане на лентата на движение, асистент за паркиране, система за аварийно спиране с разпознаване на пешеходци, система за следене на състоянието на водача, автоматично превключмване на светлините, система за разпознаване на знаците с ограничител на скоростта, следене на "мъртвите" зони и др.


Версията Peugeot e-208 (синята на снимките) на свой ред разчита на електромотор с мощност 100 кВт (136 к.с.) и 260 нм въртящ момент. Акумулаторът е поставен под пода на автомобила, като има капацитет от 50 кВт/ч. Те са достатъчни за пробег 450 км според новия цикъл на измерване NEDC.

 

Хечбекът има три режима на движение - Eco (максимален пробег с едно зарежда), Normal (обичайно всекидневно пътуване) и Sport (активиране на пълната динамика). При последния ускорението от 0 до 100 км/ч става за 8,1 секунди. Освен това, e-208 разполага с две нива на рекуперация на енергията при спиране. Първото е Moderate - умерено, както е при автомобилите с двигатели с вътрешно горене, а второ -еAugmented, при който се използва само педала на газта.

 

В салона има нова версия на интерфейса i-Cockpit, като топ-нивата са получили тризмерен приборен цифров панел. Модификацията на електричество работи със системите MirrorLink, Apple CarPlay и Android Auto. В оборудването са включени навигация TomTom с 3D-карти, 4 USB-порта и безкабелно зарядно за смартфони. Централният дислей е с размери 5, 7 или 10 инча.

 

Зареждането от обикновена електрическа мрежа отнема 16 часа, но при използване на станция Wall Box - 8 или 5 часа в зависимос от нейната мощност. Има и режим на бързо зареждане до 80% от батерията се пълни за 30 минути. Предлага се възможност за стартиране или спиране на зареждането от разстояние, като това става с приложение MyPeugeot на смартфона. Гаранцията на батерията е 160 000 км.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ