Дори и марките, които създават изцяло спортни автомобили, ще трябва да електрифицират моделите, които предлагат. Тази най-обща прогноза за близкото бъдеще на развитието на автомобилната индустрия има своето конкретно изражение в развитието на възродената от Renault спортна марка Alpine.

Прогнозата е на Оливие Мурге, който отговоря за продажбите в Groupe Renault. Според него, дори Alpine „не може да избяга” от настъплението на хибридните технологии, без обаче да конкретизира кога ще се случи това.

„Електрификацията ще е следващата голяма стъпка – обясни Мурге. – Всички марки, включително и Alpine ще трябва да обърнат повече внимание на технологичното си развитие. Но това не е лошо, вижте какво става във Ferrari, последният им модел е хибрид.”

Една от най-силните страни на А110 – на оригинала и на съвременната му интерпретация, е ниското тегло. Естествено, с настъплението на хибридните технологии и батериите, това няма как да бъде запазено. Но пък с увеличаването на теглото ще дойде по-голямата мощност и подобряването на ефективността на автомобила. Но тепърва предстои да разберем дали това ще е достатъчно, за да неутрализира загубата на ниското тегло.

Мурге е на мнение, че тази дилема няма да е жизненоважна за оцеляването на Alpine, като обясни, че клиентите на марката искат „спортни модели, по-спортни модели, които обаче да не са лишени от удобства”, така че спартанските максимално олекотени коли като че ли остават на заден план.

Други от големите шефове на Renault вече намекнаха, че в близко бъдеще в гамата на Alpine може да се появи и SUV, който пък ще е идеалният модел за навлизането на електрификацията и хибридните технологии в моделите на марката. Това решение ще свали средните нива на вредни емисии на Alpine и ще привлече нови клиенти към бранда.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации