17 от най-мощните коли с атмосферен двигател

14 October 2019 08:20
17 от най-мощните коли с атмосферен двигател
17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател17 от най-мощните коли с атмосферен двигател
В последно време, наблюдаваме как производителите на автомобили, разчитат все повече и повече на турбокомпресори и меки хибридни системи. За щастие, все още има модели, които продължават традицията на така прекрасно звучащите атмосферни агрегати. В този списък сме подбрали 17 от най-мощните.

Porsche 718 Spyder / Cayman GT4 - 415 к.с

За моделите 718 Spyder и GT4, Porsche взеха 3,0-литровия туин-турбо мотор от 992, премахнаха турбините и увеличиха обема до 4,0 литра. Резултатът са 415 к.с. и възможност за достигане до 8000 об/мин.

Chevrolet Camaro SS – 455 к.с.

SS е взел на заем 6,2-литровия V8 от Corvette C7, като резултатът е фабрична мощност, за която много от претендентите му могат само да мечтаят. На разположение е и пакетът 1LE, който предлага още повече динамика за пистата.

Ford Mustang GT - 460 к.с.

През 2018 г., Mustang се сдоби с множество подобрения, които да му помогнат да се конкурира по-добре с Camaro. Подобрени цилиндри и интелигентна система за двойно впръскване, помагат на 5,0-литровия агрегат на Mustang да достигне до 460 к.с. Ако ви се струват малко, Bullit версията разполага с 20 к.с. повече.

Lexus GS F – 467 к.с.

Лесно е да се гледа на Lexus GS F, като на нищожен конкурент на M5, E63 и CTS-V поради липсата на турбо V8, но това, което може да му липсва в производителност, бива наваксано с чар. Този 5,0-литров V8 обожава оборотите и звучи просто великолепно.

Lexus LC 500 – 471 к.с.

Lexus LC 500 използва същия 5,0-литров V8 като GS F и RC F, но е оценен с четири конски сили отгоре. LC получава нова десетстепенна скоростна кутия, за разлика от GS F и RC F, които разполагат „само“ с 8 предавки.

Lexus RC F - 472 к.с.

Отново получаваме същия 5,0-литров V8, но подобрен за 2020г. с още повече конски сили. Закупуването на RC F е най-евтиния начин да се сдобиете с този агрегат, като също така е и интересна алтернатива на BMW M4.

Dodge Durango SRT - 475 к.с.

Оборудван с версия на прекрасния 6,4-литров V8 на SRT, Dodge Durango SRT предлага сериозно представяне в приятен и практичен пакет. Това е класическата американска формула за мускулест автомобил, приложена на голям семеен SUV.

Jeep Grand Cherokee SRT - 475 к.с.

Преди пристигането на Durango SRT, единственото SUV, което разполагаше с двигател Hemi, беше Grand Cherokee SRT. Той разполага със същия двигател, но идва в по-компактен пакет и с малко повече офроуд възможности. Ако искате още повече мощност, Jeep може да ви предложи Cherokee оборудвано с двигател Hellcat.

Dodge Charger / Challenger Scat Pack / SRT 392 – 485 к.с.

Dodge предлага своя 6,4-литров Hemi V8 в пакетите Scat и SRT 392. Ако изберете един от тях, получавате 485 к.с., зверско ръмжене и истинска мускулеста наслада.

Chevrolet Corvette Stingray - 495 к.с.

Както вече знаете, C8 Stingray е със средноразположен двигател, който е базиран на LT1, но е значително подобрен. Той разполага с респектиращите 495 к.с. и 637 Нм въртящ момент, като мощността се предава към колелата, чрез помощта на осемстепенна DCT кутия.

Porsche 911 GT3 RS – 520 к.с.

Новият 911 GT3 дебютира с 4,0-литров шестцилиндров боксер, който в топ изпълнението си GT3 RS, предлага 520 к.с. и звук, който е просто музика за ушите на всеки автомобилен ентусиаст.

Ford Mustang Shelby GT350 / GT350R – 526 к.с.

Ford сложиха всички карти на масата с представянето на 5,2-литровия V8 агрегат, който е сърцето на GT350/GT350R. Също така, за първи път в историята, Mustang се сдоби с плосък колянов вал.

Audi R8 V10 Performance – 612 к.с.

R8 e единственото Audi, което остана с атмосферен двигател. Вариантът V10 Performance предлага 612 к.с. и завладяващ звук. Базовият модел е с мощност 562 к.с., което също не е никак малко.

Lamborghini Huracán Evo - 631 к.с.

Huracán споделя своя V10 с Audi R8, като в най-новата си версия, Evo успява да предложи още повече мощност. Този V10 e един от най-добрите двигатели в серийно производство и се надяваме Lamborghini да успее да го задържи жив, колкото е възможно по-дълго.

Ferrari GTC4Lusso – 680 к.с.

Близо 700 к.с. под капака и пространство за трима от най-добрите ви приятели. GTC4Lusso разполага с брилянтен 6,3-литров атмосферен V12, който сам по себе си е произведение на изкуството.

Lamborghini Aventador SVJ - 770 к.с.

Масивният 6,5-литров атмосферен V12 на Aventador, има възможностите да произведе умопомрачителните 770 к.с. Има вероятност, това да е последното Lambo с V12, което не разполага с никакви спомагателни хибридни системи.

Ferrari 812 Superfast – 789 к.с.

Ferrari 812 Superfast и неговият 6,5-литров V12 са произведения на изкуството. Как Ferrari са успели да произведат близо 800 к.с. от атмосферен двигател, остава мистерия за много от нас, но със сигурност се радваме, че 812 Superfast съществува.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ