Новият гран турър на Ferrari – Roma, ще има за задача да привлече нови клиенти на марката, както и да привлече купувачи от други спортни и луксозни брандове. Това обаче трябва да стане по един малко по-особен начин.

Съперниците на Ferrari – Aston Martin, Bentley, Lamborghini и Porsche, успяха да разширят портфолиото си от модели, като настъпиха и на SUV пазара, а засега Скудерията произвежда само спортни супер автомобили и GT модели.

Естествено, Roma не е кой знае колко по-различен от основните модели на марката, но главният маркетинг директор на Ferrari Енрико Галиера обясни, че новият автомобил ще е насочен към тези, които се колебаят каква точно кола на компанията да си изберат.

„Roma е създаден с идеята да привлече нови клиенти на Ferrari – обясни Галиера. – Най-голямата група сред тях ще са тези, които имат луксозен SUV или лимузина, но никога не са имали истински спортен автомобил.

„Повечето от тях не са си купували Ferrari, тъй като не знаят колко е забавно да караш наш модел. Искаме малко да свалим летвата с един не толкова плашещ автомобил, това е кола, която може да се кара всеки ден.”

Анализаторите сравниха Roma с GT моделите на Aston Martin, но от Маранело обясниха, че семплият дизайн и вдъхновението, което моделът черпи от легендарните GT коли на италианците, го отличава от конкуренцията.

„Roma е като болид от Формула 1 във вечерна рокля – образно обясни главният дизайнер на Ferrari Флавио Манзони. – Идеята беше Roma да е максимално семпли форми.”

Първият SUV на Ferrari трябва да стане факт през 2022 година, а Roma е петият нов модел на марката за 2019 година.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации