7 забравени модела на Lancia

29 December 2019 12:30
7 забравени модела на Lancia
7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia7 забравени модела на Lancia
Ardea

Ardea е малък, компактен и скромен семеен автомобил, който крие в себе си впечатляващи черти. Той е един от първите серийни модели с „конвенционално“ оформление на контролните прибори и петстепенна ръчна скоростна кутия. Задвижването е поверено на малък V-образен четирицилиндров мотор (903 куб.см), който е в състояние да произведе 26 к.с. От 1939 до 1953 година са произведени 32 000 броя, като днес „живите“ екземпляри са значително по-малко.

Flavia Sport by Zagato

Можем да гледаме на този автомобил, като конкурент на BMW 1800 Ti, въпреки че шасито е на Zagato и походът е съвсем различен от този на баварците. Това е един от последните модели, слезли от поточната линия, преди Fiat да поеме контрол над Lancia. Истинско свидетелство за инженерните възможности на марката и желанието й да опита нещо ново. Пример за това са предното задвижване, дисковите спирачки на всички колела, четирицилиндровият алуминиев боксер и максималната скорост от почти 200 км/ч.

2000

2000 e естествената еволюция на Flavia. Тя запазва четирицилиндровия боксер, но има още повече мощност (123 к.с.), по-добър интериор, най-модерната система за впръскване на гориво и достатъчно висока цена, за да гарантира относителната й ексклузивност днес.

Montecarlo/Scorpion

Може да не дава такъв вид, но този автомобил има средно разположен четирицилиндров двигател зад задните седалките, който се крие под необичаен, отварящ се настрани капак. Въпреки проблемите с които е известен, той е перфектния начин да се сдобиете с нетипична италианска спортна кола.

Fulvia Safari

Снабдени с топ инженерното оборудване на компанията за това време, тези малки седани, купета и спортни варианти са били не само страхотни семейни автомобили, но и претенденти в Източно Африканското Рали Сафари през 1974 година, където грабват трета позиция във финалното класиране.

Beta HPE

Замислен като модерно спортно комби за 70-те години, автомобилът комбинира напълно независимо окачване на всички колела, перфектно разпределение на теглото и (към края на своето производството) 2,0-литров 4-цилиндров двигател. HPE е перфектната симбиоза между пространство, комфорт и спортен дух.

Trevi Volumex

Когато Trevi дебютира през 1980 година, моделът е истинско инженерно бижу: богат избор от напречно разположени четирицилиндрови двигатели с електронно запалване, окачване тип „Макферсон“, анти-ролбар, стандартна петстепенна ръчна скоростна кутия и механичен суперчарджър, който спомага за достигане на мощност от 133 к.с. и 206 Нм въртящ момент. Това може да не ви се струва особено много на фона на днешните автомобили, но ви припомняме, че все пак става въпрос за 80-те.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ