10 рекордьора за 10 години

06 January 2020 09:24
10 рекордьора за 10 години
10 рекордьора за 10 години10 рекордьора за 10 години10 рекордьора за 10 години10 рекордьора за 10 години10 рекордьора за 10 години10 рекордьора за 10 години10 рекордьора за 10 години10 рекордьора за 10 години10 рекордьора за 10 години10 рекордьора за 10 години10 рекордьора за 10 години
Прочетете повече за:
BugattiHennesseyKoenigseggPorscheLamborghiniVolkswagen
Някои интересни и важни рекорди и автомобили от изминалото десетилетие

Bugatti Veyron Super Sport – 430 км/ч

През юли 2010 година, Джеймс Мей направи всичко възможно, за да постигне най-добрия резултат с Veyron на тестовата писта Ера-Лесиен. Скоростта, която той постигна бяха респективните 416 км/ч, но малко след него в хиперколата се качи Пиер-Анри Рафанел, който успя да натисне Super Sport до краен предел, постигайки средна скорост от 431 км/ч. Редът беше възстановен - Bugatti отново беше най-бързата кола в света. Но не за дълго.

Hennessey Venom GT – 434 км/ч

Твърдението на американците, че Hennessey Venom GT е най-бързата кола, която може да се движи по обществени пътища, винаги е било спорна тема. За това допринася фактът, че този автомобил всъщност и сериозно модифициран Lotus Elise и лимитираната серия от произведени екземпляри (13, ако трябва да сме точни). Но няма как да спорим с цифрите. През февруари 2014 година, едно от тези чудовищни творения, достигна 434 км/ч с помощта на своите 1400 к.с.

Koenigsegg Agera RS – 445 км/ч

Към края на 2015 година, летвата отново бе вдигната. Bugatti не успяха да грабнат титлата, затова Koenigsegg се намесиха с тяхната финална и върховна версия на Agera RS, която разполага с 1340 к.с. На затворена отсечка от магистрала в Невада, пилотът Никлас Лилиа успя да постигне средна скорост от 445 км/ч.

Bugatti Chiron Super Sport 300+ – 490 км/ч

Bugatti успяха. През 2019 година, бяхме свидетели на първата кола, която надмина скоростната бариера от 300 мили в час (490 км/ч). Сигурно се чудите, кой нормален човек би седнал зад волана на тази чудовищна хиперкола? Героят на Bugatti e не някой друг, а самият Анди Уолъс. Въпреки невероятното постижение, се съмняваме, че този рекорд ще се задържи дълго време.

Porsche 918 Spyder – 6 минути и 57 секунди на „Ринга“

Прехвърляме се към битката за „Зеления ад“. Играта наистина се разгорещи през март 2014 г., когато Porsche изненадващо обяви, че 918 Spyder се е превърнал в първата шосейна кола, която е успяла да направи обиколка на митичната Северна дъга на "Нюрбургринг" за по-малко от седем минути.

Lamborghini Aventador SVJ – 6 минути и 44 секунди на „Ринга“

Lamborghini вече бяха доказали своите възможности, когато Huracan Performante постави противоречив рекорд от 6 минути и 52 секунди в началото на 2017 година. Върховният Aventador, разгърна пълния си потенциал (невероятна аеродинамика и брутален V12) и открадна рекорда от Team Electricity през юли 2018 година.

Porsche 911 GT2 RS MR – 6 минути и 40 секунди на „Ринга“

На 25 октомври 2018 г., модифицираната от Manthey Racing версия на бруталния Porsche GT2 RS, разби рекорда на „Ринга“ до шест минути четиридесет секунди. И тъй като, всъщност можете да си купите такъв екземпляр с всички прикрепени модификации (по-добра аеродинамика, благодарение на по-голямото крило и добавените аеро елементи отпред), това се счита за нов шосейно легален рекорд.

Porsche 919 hybrid Evo – 5 минути и 19 секунди на „Ринга“

Как тотално да смажем рекорда на "Нюрбургринг"? Взимаме LMP1 прототип от Льо Ман, махаме ненужните неща, увеличаваме мощността и притискателната сила, като не на последно място, слагаме лудата глава Тимо Бернхард зад волана. Резултатът е невероятното постижение от 5 минути и 19 секунди, което бие рекорда на Щефан Белоф от 1983 г. с цели 52 секунди.

VW ID.R – Гудууд, Пайкс Пийк, Нюрбургринг EV рекорди

Смело можем да наречем ID.R – кралят на електромобилите. Той успя да прелети трасето в Гудууд за 39,9 секунди, да вземе короната на Пайкс Пийк за 7 мин и 57 секунди и да премине през „Зеления ад“ за 6 минути и 5 секунди. Просто казано – най-бързото електрическо превозно средство.

Koenigsegg Regera – 0-400-0 км/ч за 31.49 секунди

Уникалната Regera успя да ускори от 0-400 км/ч и след това да спре напълно за малко над 30 секунди. Да, звучи впечатляващо, особено когато сравним резултата с могъщия Chiron, който беше тестван по същия начин и успя да постигне резултат от 41,96 секунди.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ