10 от най-добрите малки коли

30 January 2020 08:32
10 от най-добрите малки коли
10 от най-добрите малки коли10 от най-добрите малки коли10 от най-добрите малки коли10 от най-добрите малки коли10 от най-добрите малки коли10 от най-добрите малки коли10 от най-добрите малки коли10 от най-добрите малки коли10 от най-добрите малки коли10 от най-добрите малки коли10 от най-добрите малки коли
Прочетете повече за:
BMWCitroenFiatFordKiaPeugeotRenaultSuzukiVolkswagen

BMW i3

Скъпичък, премиум и изцяло електрически - i3 определено не е традиционен малък автомобил. Точно затова го харесваме. Моделът е глътка свеж въздух в света на все по-еднаквите и приличащи си автомобили. Неотдавна колата бе освежена, но принципите остават същите - електрически мотор, приличен пробег и брилянтен интериор. Вече съществува и i3S, който е по-бърз и дори има Dynamic Traction Control. Инженерите са се отървали от бензиновия агрегат, който имаше за цел да подобри пробега, но за добро – батериите са по-издръжливи. Ето това вече е прогрес в правилната посока.

Citroen C3

C3 е интересен по начин, който малко от другите съперници в сектора успяват да постигнат, а именно със своята индивидуалност. Интериорът е много свеж и имате избор дали да оставите или махнете предпазните Airbumps – в зависимост от навиците ви на паркиране. Налична е дори опционална камера, която може да прави снимки и да ги изпраща директно в социалните ви мрежи.

Fiat Panda

Panda е достатъчно тясна за да се провира без проблем през градските препятствия, като същевременно разполага с 5 врати и приличен избор от двигатели. Искате да пътувате извънградско? Няма никакви проблеми. Този дребосък е подходящ за магистралата, като ще вози вас и цялото ви семейство комфортно и без никакви проблеми. Има дори и версия със задвижване на четирите колела, което е рядкост в този клас.

Ford Fiesta

Fiesta за света на малките коли е като Porsche 911 в спортния сегмент - просто е прекалено добра. В последната генерация на модела, слабите елементи са преработени (инфотеймънт системата, салона и спомагателните технологии за водача), а добрите са запазени. За разлика от много други свои съперници, Ford запази спортната версия ST. Адмирации.

Kia Picanto

Третата генерация на Picanto е добре изглеждаща и умна градска кола, която преобрази възприятията на потребителите за корейската марка. Както винаги при Kia, важните неща са направени правилно. Колелата са разположени в краищата, за да увеличат пространството в кабината, която от своя страна има правилния баланс на технологичност и практичност, а бензиновите двигатели (четири- или трицилиндрови), имат абсолютно адекватни възможности да се справят с всякакъв вид пътуване.

Peugeot 208

Напоследък, Peugeot е в силна серия. Стайлингът е точно в десетката, автомобилите се управляват добре и изглежда, че френската марка наистина се вслушва в мнението на потребителите си. Новото 208 е точно това, което описахме току-що. Предлагат се 3 различни мотора – бензин, дизел и електрически. Автомобилът притежава перфектен баланс между остри и заоблени черти, което го прави един от най-красивите малки модели на пазара в момента. Плюс това, има голям избор от двигатели – от 74 к.с. до 128 к.с. (осемстепенна автоматична скоростна кутия!). Французите определено знаят как да правят добри малки коли, като 208 е просто поредното потвърждение.

Renault Clio

Renault не са подходили революционно с последната генерация на Clio, a по-скоро са оставили нещата да еволюират естествено, което определено ни допада. Когато нещо работи, не го пипай (или поне прекалено много). Докато екстериорът не се отличава особено много от предходните поколения, разликата в интериора е видима – инфотеймънт дисплей в портретна ориентация, допълнен от няколко физически бутона. Умно решение. Все пак е леко досадно, когато трябва да ръчкаш из менютата за да намалиш температурата на климатика с няколко градуса. Колата е просторна и „умният“ интериор е в крак с времето. Добра работа Renault!

Renault Zoe

Покрай всичкия шум, който се вдига около Jaguar I-Pace, Audi e-tron и Tesla (разбира се), често е лесно да забравим, че Renault бяха едни от първите производители, които приеха идеята за изцяло електрически автомобили, като представиха първoто поколение на сладурската Zoe. Втората генерация на автомобила се справи с много от проблемите на предходната и промени стайлинга съвсем леко – достатъчно футуристична визия, без изпадане в излишни клишетата. Батерията е подобрена от 41 на 52 кВт/ч, което предоставя над 1/3 повече пробег. От Renault твърдят, че ако сте много внимателни, без проблем може да изминете до 380 километра между зарежданията.

Suzuki Jimny

Просто нямаше как да пропуснем да добавим Jimny в този списък. Вярно е, ще трябва да направите няколко компромиса в сравнение с другите малки автомобили, защото колата разполага само с 3 врати и трябва да избирате между задни седалки или багажник (не може да имате и двете). Въпреки това, модерната визия на Jimny и съвсем адекватното 4x4 задвижване го правят перфектен кандидат на нашата селекция.

VW Up

Да, Seat Mii и Skoda Citigo са по-евтини, знаем. Но също така, не можем да отречем, че всеки път когато се качим в един от тези дребосъци, усмивките не слизат от лицата ни. А не можем да сложим цена на щастието, нали? Volkswagen имат опит с малките градски коли – германците се опитаха да наложат Fox за няколко години, но не им се получи особено добре. За щастие, тяхното завръщане на този пазар е под формата на Up – кола със собствена идентичност и характер. Подобно на другите автомобили в нашата селекция, Up успява да се справи с повечето ежедневни задачи без много усилия, като същевременно става и за по-дълги пътувания (само да не са прекалено дълги). И в случай, че искате повече от „бруталните“ стандартни 75 конски сили, съществува и GTI вариант (113 к.с.). Защо не?

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ