Най-известните подмарки (Част II)

18 February 2020 06:42
Най-известните подмарки (Част II)
Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)Най-известните подмарки (Част II)

i (BMW) от 2013 насам

В BMW приеха електрификацията с отворени обятия, като се постараха да направят нещата както трябва. Баварците създадоха изцяло нова фабрика за изработка на карбонови каросерии и учредиха подмарка, която да представлява тяхната визия за електрическото бъдеще. Първите рожби на новата подмарка бяха i3 и i8. Малко по-късно се появиха и plug-in хибридите 330e и 740е от серията iPerformance. През 2017 г. беше представена концепцията iVision Dynamics. Тя е с размерите на автомобил от 3-та серия на BMW и разполага с пробег от близо 600 километра, като очакваната максимална мощност ще бъде от порядъка на 530 к.с. Очаква се моделът да бъде пуснат в продажба през 2021.

SVO (Jaguar) от 2014 насам

Подразделението на Jaguar Land Rover - Special Vehicles Operations е създадено през 2014 г., като неговата цел е да предложи три различни типа краен продукт за потребителите: невероятно бърз шосеен автомобил (SVR), ултра луксозен офроудър (SVX) и върховната машина (SV-Autobiography).

e-tron (Audi) от 2014 насам

Audi e-tron е серия електрически и хибридни концептуални автомобили, показани от Audi за пръв път през 2009 г. През 2012 г. марката представи plug-in хибридна версия на A3 Sportback (e-tron), която бе пусната на европейския пазар през 2014 г. Пет години по-късно се появи и първият самостоятелен модел на подмарката – е-tron SUV. Мненията за него са доста смесени, като главната критика е относно малкия му пробег от само 320 километра.

Gazoo Racing (Toyota) от 2016 насам

Oт десетилетия насам, Toyota се опитва да промени сдържания си имидж и изглежда, че преименуването на състезателната им дивизия на Gazoo Racing (GR) е част от грандиозния план. Явно въпросният план работи добре, защото японците спечелиха титлата при пилотите в световния рали шампионат през 2018 г. с Yaris WRC. След тази победа, марката започна да добавя инициалите GR към официалните имена на своите бързи автомобили – например новата Supra. Още по-вълнуващо е, че през януари 2020 г. Toyota разкри GR Yaris 4WD, който разполага с 257 к.с. Разработен от Gazoo Racing, той е хомологация, която ще помогне за развитието на следващия WRC автомобил.

EQ (Mercedes) от 2018 насам

Електрификацията накара много производители на автомобили да мислят внимателно за своите маркетингови стратегии. За Mercedes, това доведе до създаването на ново подразделение, наречено EQ. Първият производствен модел е наречен EQC и представлява SUV с реален пробег от 320 километра, който започна да се продава в Европа през 2019 година. Представена бе и концепцията EQA, която трябва да е пряк конкурент на Tesla Model 3, като се очаква да видим готов сериен модел през 2020 г.

Polestar (Volvo) от 2018 насам

Основана през 1996 г. като Flash Engineering, фирмата бива преименувана на Polestar през 2005 г. Четири години по-късно, компанията започва съвместна работа с Volvo, като предлага подобрения на производителността на серийните им автомобили. През 2015 г. Polestar става собственост на шведите, а идеята е фирмата да стане тяхна пърформанс подмарка. Наскоро от Volvo обявиха, че дивизията ще се съсредоточи върху производството на по-мощни и спортни електрифицирани автомобили като самостоятелна марка. Очакваме с нетърпение появата на Polestar 2, който ще бъде изцяло електрически и ще се конкурира пряко с Tesla Model 3.

Mustang (Ford) очакваме през 2020

Новият Mustang Mach-E смело демонстрира известната емблема на галопиращ кон отпред и отзад. Това, че на колата няма нито един син овал, ни навежда на мисълта, че Mustang ще се превърне в изцяло самостоятелна марка. С пробег от близо 490 километра, Ford се надяват да се конкурират успешно с предстоящата Tesla Model Y. Само времето ще покаже, дали марката ще се наложи, но каквото и да се случи, този обрат за Mustang бележи ново начало в историята на това легендарно име.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ