Какво ще видим в Женева (Част II)

23 February 2020 11:11
Какво ще видим в Женева (Част II)
Какво ще видим в Женева (Част II)Какво ще видим в Женева (Част II)Какво ще видим в Женева (Част II)Какво ще видим в Женева (Част II)Какво ще видим в Женева (Част II)Какво ще видим в Женева (Част II)Какво ще видим в Женева (Част II)Какво ще видим в Женева (Част II)Какво ще видим в Женева (Част II)Какво ще видим в Женева (Част II)
Прочетете повече за:
MercedesAMGPorscheSeatSkodaToyotaVolkswagenRenault

Организаторите на автомобилното изложение в Женева заявиха, че тазгодишното събитие е предвидено да продължи както е планирано, въпреки oпасенията покрай коронавируса. Предвидени са редица предпазни мерки като част от „санитарен план за действие“, който ще служи за осигуряване на спокойствието и здравето на посетителите.

С нетърпение очакваме да видим Golf GTI, конкурента му Audi A3 (който споделя същата платформа) и фейслифта на Mercedes-Benz Е-Class. Разбира се, ще има и приятни изненади. Oт Lamborghini потвърдиха, че няма да присъстват, докато PSA (Peugeot, Citroën, DS и Opel) и JLR още „опипват почвата“. В тази галерия ще видите повечето от моделите, които ще се появят на събитието в Женева.

Mercedes-AMG GT 73 4-door Coupe

С помощта на хибридизирания си 4,0-литров бензинов V8 агрегат, който осигурява чудовищните 800 к.с., новият GT 73 ще бъде не само най-силният модел на AMG досега, но и най-мощния гран турър с четири врати в света. Въпреки предимството си от близо 200 к.с. в сравнение с GT 63, новият модел също ще бъде и най-икономичния досега, защото електрическият му мотор ще предлага 50 километров пробег с нулеви емисии.

Mercedes-Benz CLA и GLA plug-in хибриди

След неотдавнашното представяне на новите plug-in версии на A-Class и B-Class, от Mercedes изглеждат готови да изкарат нова хибридна опция за най-новите CLA и GLA. И двата модела ще използват комбинация от 1,3-литров четирицилиндров агрегат и електромотор с мощност от 101 к.с. Комбинираната мощност ще бъде 215 к.с., като автомобилите ще могат да изминат до 56 километра изцяло на ток.

Mercedes E-Class фейслифт

Фейслифтът на E-Class беше забелязан за първи път на тестове през 2018 г. Най-вероятно ще видим новата генерация на модела на Женева, като се очаква той да бъде в съответствие с новите CLA, A-Class и GLA. Визията на колата ще придобие по-ръбат вид, като очакваме променени фарове и стопове. Разбира се, последната версия на MBUX инфотеймънт системата ще намери своето място в интериора на E-Class. Приятна изненада е, че ще видим и “All-Terrain“ комби версия, която ще разполага с подобрено окачване и пластмасови елементи, подобни на тези на Volvo V90 Cross Country и Audi Allroad.

Porsche 911 Turbo

Прототипите на 911 Turbo започнаха лека-полека да свалят маскировката си, което предполага предстоящо разкриване. От снимките досега, успяхме да видим специфичен за модела заден дифузьор, преконфигурирани въздуховоди и преработени леки джанти. По-важното е, че 3,8-литровият боксер шестак ще бъде „напомпан“ с любезното съдействие на двойка големи турбокомпресори, а по-добрите настройките на окачването ще предложат подобрена характеристика на управление.

Seat Leon

Веднага след представянето му през януари, Leon ще направи своя дебют на салона в Швейцария. Моделът черпи стилистично влияние от наскоро разкрития електрически хечбек el-Born, като налице са нова предна решетка, агресивни LED фарове и задни светлини по цялата ширина на автомобила. Също така, Leon ще получи сериозно технологично обновяване отвътре, както и възможност за електрификация. Твърди се, че той е „най-голямата крачка напред в историята на модела“.

Skoda Octavia RS

Най-горещите версии на Оctavia ще дебютират на тазгодишното шоу в Женева. Това ще бъде най-пълната гама на моделите Octavia RS досега, с включен хибрид, който се присъединява към съществуващите бензинови и дизелови двигатели. 1,4-литров турбо агрегат и електромотор ще работят заедно, за да осигурят близо 250 к.с. и 406 Нм въртящ момент. Очакваме да видим както ръчна, така и автоматична скоростна кутия и задвижване на предните или всички колела.

Toyota SUV, базиран на Yaris

Toyota ще атакува директно Ford Puma, като планът е да представи малък SUV модел, базиран на Yaris в Женева. Той ще разполага със система за задвижване на четирите колела и 1,5-литров хибридизиран бензинов двигател. Безименният нов модел ще се отличава с изцяло нов дизайн и сериозно офроуд окачване.

Volkswagen Golf GTI

Новият GTI ще донесе със себе си характерната смес от мощност и практичност. Можем да очакваме типичните спортни стайлинг добавки и преработена версия на 2,0-литровия турбо агрегат на VW (EA888), който вече ще разполага с 242 к.с. Това ще помогне на GTI да спринтира до 100 км/ч за по-малко от 6 секунди, а максималната скорост се очаква да бъде 250 км/ч.

Volkswagen Golf GTD

Дебютирайки заедно с привлекателния нов GTI, Golf GTD ще разполага със стил, който наподобява бензиновия модел, но без отличителната червена лента на аеро елементите. Volkswagen твърди, че това е най-чистият и най-мощен дизелов Golf досега. Не ви ли се струва познато?

Renault Morphoz

Renault ще ни предложи своята идея за бъдещи електрически модели с новата концепция Morphoz. Тя е описана като „модуларно“ превозно средство, което предполага, че колата може да бъде адаптирана спрямо индивидуалните нужди на потребителите. Също така, концепцията ще включва дизайнерски елементи и технологии, които са предназначени за серийните модели в бъдеще.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ