Три горещи версии за новия VW Golf

27 February 2020 09:42
Три горещи версии за новия VW Golf
Три горещи версии за новия VW GolfТри горещи версии за новия VW GolfТри горещи версии за новия VW GolfТри горещи версии за новия VW GolfТри горещи версии за новия VW GolfТри горещи версии за новия VW GolfТри горещи версии за новия VW GolfТри горещи версии за новия VW GolfТри горещи версии за новия VW GolfТри горещи версии за новия VW GolfТри горещи версии за новия VW GolfТри горещи версии за новия VW Golf
Прочетете повече за:
VW GolfGTIGTDGTEспортни версии

Мощните модификации на VW Golf има доста богата история. Бензиновата версия GTI се появи за първи път през 1976 г., дизеловата - GTD, влезе в семейството през 1982 г., а хибридната - GTE, дебютира през 2014 г. Осмото поколение на хечбека съхранява и трите модификации, като премиерата им ще се състои на автосалона в Женева.


Спортните версии имат еднакъв дизайн с широки въздухозаборници на предна броня и големи колела - 17, 18 или 19-цолови. Всеки от вариантите обаче се отличава от останалите. Golf GTI е с червена лента между светодиодните фарове и две тръби на изпускателната система в различните краища на бронята.  При дизеловия GTD декоративната лента е сива, а двете тръби са разположени отляво. Хибридът GTE е със синя ивица и скрити под бронята ауспуси. Този вариант има и светещ в синьо допълнителен елемет във формата на 5 клетки, вграден между главните светлини и фаровете за мъгла.


Volkswagen Golf GTI разчита на турбомотор 2.0 TSI (серия EA888 evo4) с мощност 245 к.с. и 370 Нм, който е същия като версията GTI Performance при предишното поколение. Бензиновият хот-хеч е предлага с 6-степенна механична или 7-степенна "роботизирана" скоростна кутия DQ381 с два съединителя.

 

Дизеловият Volkswagen Golf GTD разчита на двигател 2.0 TDI от новото семейства EA288 evo с двойна система за рециркуляция и последователно впръскване на реагента AdBlue. Мощността е 200 к.с. и 400 Нм, като моторът може да се съчетава само със 7-степенна "роботизирана" кутия DQ381.

 

Volkswagen Golf GTE е пълноценен хибрид, който се зарежда от мрежата. Той разчита на турбомотор 1.4 TSI (150 к.с.) и 6-степенна "преселективна" скоростна кутия DQ400e с вграден в нея електромотор (116 к.с.). Съвкупната мощност е 245 к.с. и 400 Нм, а батерията с капацитет 13 кВт/ч е достатъчна за пробег до 60 км само на електричество.

 

Засега няма данни за динамичните характеристики на новите версии. Те обаче ще се предлагат с електронна имитация на блокировка на диференциала XDS и с доработено шаси с многоточково задно окачване. При версиите GTI и GTD пътният просвет е снижен с 15 мм, а срещу доплащане клиентът получава шаси DCC с адаптивни амортисьори.

 

И трите машини имат спортен волан, нова графика на виртуалния приборен панел, седалки със странична поддръжка. Разликите са в цветовите акценти - при GTI са червени, при GTD - сиви, а при GTE - сиви. Продажбите стартират през лятото.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ