Pagani иска вашите 5 милиона евро

11 March 2020 10:54
Pagani иска вашите 5 милиона евро
Източник: Pagani
Pagani иска вашите 5 милиона евроPagani иска вашите 5 милиона евроPagani иска вашите 5 милиона евроPagani иска вашите 5 милиона евроPagani иска вашите 5 милиона евроPagani иска вашите 5 милиона евроPagani иска вашите 5 милиона евроPagani иска вашите 5 милиона евроPagani иска вашите 5 милиона евроPagani иска вашите 5 милиона евроPagani иска вашите 5 милиона евроPagani иска вашите 5 милиона евроPagani иска вашите 5 милиона евро
Pagani Huayra навъртя почти 10 години на пазара, но бутиковият производител от Модена все още не е приключил с този модел. След представянето на хардкор версията BC през 2016, сега идва ред на Huayra Imola – идеален пример за това какво трябва да представлява един хиперавтомобил.

Цената на Imola е точно 5 милиона евро, което засенчва Huayra BC без проблеми, все пак от Pagani искаха „едва” 2,35 милиона евро за тази версия. Но пък производствената серия на Imola ще е едва от 5 коли, като всички те са вече запазени.

Новата версия на Huayra е кръстена на известната италианска писта, където е развит и тестван автомобилът. За задвижването се грижи вече познатият от Huayra 6-литров V12 мотор на Mercedes-AMG с две турбини, който има мощност 826 к.с и максимален въртящ момент 1100 Нм. Двигателът задвижва задния мост чрез 7-степенна автоматична трансмисия на Xtrac, като увеличението на мощността спрямо ВС е 15 конски сили, без промяна във въртящия момент.

Като при всички модели на Pagani и тук олекотяването е един от акцентите при създаването на Huayra Imola. Конструкторите са използвали панели от фиброкарбон, заети от пистовия Zonda R, благодарение на което теглото на Imola е 1246 кг, което означава, че съотношението мощност/тегло е 663 к.с на тон – по-добро постижение от тези на McLaren P1 и Ferrari LaFerrari. И въпреки това Imola е по-тежка с 28 кг от BC.

Създателят на Pagani Хорацио Пагани обясни, че това се дължи на факта, че Imola е създадена, за да може да се кара по нормални пътища.

„Можехме да снижим клирънса, за да подобрим аеродинамичното притискане, тъй като дъното на колата е плоско. Но не забравяйте, че пътищата са доста неравни и това може да доведе до моментална загуба на няколкостотин килограма притискаща сила”, допълни Пагани.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ