Вече се отказват от Женева 2021?

28 March 2020 10:01
Вече се отказват от Женева 2021?
Източник: Bentley
Вече се отказват от Женева 2021?Вече се отказват от Женева 2021?Вече се отказват от Женева 2021?Вече се отказват от Женева 2021?Вече се отказват от Женева 2021?Вече се отказват от Женева 2021?Вече се отказват от Женева 2021?Вече се отказват от Женева 2021?Вече се отказват от Женева 2021?Вече се отказват от Женева 2021?Вече се отказват от Женева 2021?Вече се отказват от Женева 2021?Вече се отказват от Женева 2021?
Разпространението на коронавируса доведе от отмяната на автомобилния салон в Женева в началото на март, а някои автомобилни производители вече мислят за следващото издание на изложението другата пролет. Според непотвърдена информация, публикувана от Autocar, Aston Martin и Bentley може да пропуснат шоуто в Женева другия март.

Дали пък и Женева няма да стане жертва на кризата, обхванала големите салони още преди избухването на пандемията от коронавирус? Главният изпълнителен директор на Bentley Адриан Холмарк заяви, че „големите салони не са абсолютно задължителни” за луксозната марка. Макар и без да е точно цитиран, смята се, че на същото мнение е и шефът на Aston Martin Анди Палмър.

Все пак да не забравяме, че до следващото изложение в Женева има почти цяла година и дотогава още много неща могат да се променят. Преди отмяната на тазгодишното издание на салона се смяташе, че Женева е единственото шоу, което не е засегнато от спада на посетителите и липсата на участниците може би защото това е най-малкият от големите салони. Този във Франкфурт отива в Мюнхен през 2021, салонът в Детройт получи нова дата, и то преди появата на Covid-19, а в същото време по-общи изложения като това за потребителска електроника в Лас Вегас се оказват добра платформа за представяне на нови автомобили и дори концепти.

Aston Martin и Bentley планираха да представят ограничени серии на роудстър модели тази година в Женева. Т.е супер нишови автомобили, които обаче със сигурност щяха да са сред звездите на шоуто.

Bacalar е специална двуместна версия на кабриото Continental GT с производствена серия от едва 12 коли и цена 1,87 милиона долара на бройка, а V12 Speedster ще е в 88 екземпляра, всеки с цена 950 000 долара.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ