Тествахме Renault Kadjar в пустиня с оризища

11 June 2015 10:51
Тествахме Renault Kadjar в пустиня с оризища
Прочетете повече за:
RenaultKadjar

Май лансирането на машина като Kadjar разбива старата слава на Renault на Createur dÁutomobiles (създател на автомобили). Това беше фирмен слоган преди десетина години, някои го смятаха за претециозен, но с модели като Twingo, Scenic, Espace френската фирма бе открила нови формули, които станаха пазарни сегменти и претенциите всъщност бяха обосновани. Сега обаче новият сегмент на компактните кросоувъри бе открит от присъдружния Nissan чрез Qashqai, после около тях тръгна истинска пазарна еуфория, а Renault бе просто свидетел на техния пир. Е, това свършва - Kadjar се присъединява към компанията, верен на френската поговорка „закъснелият носи цветя”.

Всъщност той „носи” позната техника – платформата му е обща с доказалия се Quashqai, както и задвижването 4х4, двигателите (бензин 1,2 и дизели 1,5 и 1,6) и трансмисиите се използват и в други модели на френската фирма, а що се отнася до оборудването, тук новостите и без това са постоянни, така че Kadjar не скача някъде особено напред, пък и да скача - скоро ще бъде настигнат. А цветята, които носи, са в дизайна и в съчетаването на компонентите. Това е положението днес, новите модели се събират от различните компоненти като пъзел, магията става, когато се очертае една приятна картина.

А картината на един кросоувър трябва да е разнообразна като задачите, които има да изпълнява. Той е машина както за града, така и за планината, както за прозата на ежедневното пазаруване и ходене на работа, така и за романтиката на ваканционните авантюри. Домакините се бяха пострали до осигурят подходящ фон, на който да разкрие качествата си. Тестът беше в Сарагоса и околностите. Градът на „Експо 2008” предлага свръхмодерна градска среда, а недалеч от него е природният парк „Барденас”, който някога е бил истинска пустиня, по-късно любимо място за снимки на уестърни, а днес, с европейски пари е превърнат съчетание от пустинене декор, който е туристическа атракция, а до него има оризища и ниви. Контрастни неща на едно място, напомнащо на колата, която карахме.

Целият тест можете да прочетете в брой 132 на TopGear

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ