Моторите, които очакваме с нетърпение през 2020

20 January 2020 11:28
Моторите, които очакваме с нетърпение през 2020
Моторите, които очакваме с нетърпение през 2020Моторите, които очакваме с нетърпение през 2020Моторите, които очакваме с нетърпение през 2020Моторите, които очакваме с нетърпение през 2020Моторите, които очакваме с нетърпение през 2020Моторите, които очакваме с нетърпение през 2020Моторите, които очакваме с нетърпение през 2020Моторите, които очакваме с нетърпение през 2020Моторите, които очакваме с нетърпение през 2020Моторите, които очакваме с нетърпение през 2020
Прочетете повече за:
МоториApriliaBimotaDucatiKawasakiHondaTriumph

Ако сте фенове на високопроизводителните мотори, тази година ще бъде изключително вълнуваща за вас. Изобилната „реколта“ от нови и актуализирани спортни мотоциклети, които пристигат на пазара през новата година, обещава много широки усмивки и спиращи дъха моменти за любителите на адреналина.

Aprilia RS 660

Смело можем да кажем, че Aprilia напълно овладя изкуството за създаване пълноразмерни спортни мотоциклети. Въпреки че фирмата обикновено се специализира в еднолитрови машини, сега тя започва да намалява размерите, за да направи своята линия от модели по-достъпна. На изложението EICMA 2019 беше представен новия конкурент в средния сегмент – RS 660 (малкият брат на RSV4). 660-кубиковият двуцилиндров паралелен двигател е базиран на 1100-кубковия V4, като фирмата анонсира, че RS 660 ще разполага с 100 к.с., но все още нямаме никакви данни за тегло и въртящ момент.

Bimota Tesi H2

Малко след като Kawasaki и Bimota се „сгодиха“, дуото представи първата си колаборация – Bimota Tesi H2. Както името предполага, Tesi използва еднолитровия суперчарджър двигател на Kawasaki. Все още не са обявени данни за мощността, но според слуховете, моделът ще е в състояние да произведе близо 300 конски сили. Визията е изключително впечатляваща, като комбинира части от духа на H2 и предполагаемия нов отличителен дизайн на Bimota. Стискаме палци. Но колкото и добре да звучи всичко това, имаме една лоша новина – едва ли този модел ще бъде шосейно легален.

Ducati Panigale V2

Успоредно със „голото“ V4, което Ducati показа в края на октомври 2019, италианската фирма представи и demi-Panigale, като по този начин спази обещанието си да представи по-достъпна версия на своя новоразработен V4 двигател. Резултатът е умаленото Panigale V2, което е миниатюрната версия на V4, който бе представен през 2018 г. „Бебето“ Panigale е въоръжено с по-малък, 955-кубиков Desmodromic L-Twin V2 агрегат, който произвежда приличните 155 к.с. и 104 Нм въртящ момент.

Ducati Streetfighter V4

Ducati се увери, че ще говорим за новия им спортен мотор, още преди неговата премиера. Компанията официално обяви предстоящото пристигане на Streetfighter V4 през юни, което беше последвано от PR на Пайкс-Пийк и окончателен тийзър през октомври 2019 г. По същество, Streetfighter V4 е „съблечената“ версия на Panigale. Премахването на спойлерите, позволява на мотоциклета да тежи само 179 килограма. Моделът използва същия 1130-кубиков агрегат Desmosedici Stradale V4, който произвежда 208 к.с. в нейкед вариант.

Kawasaki Z H2

Няма как да обсъждаме спортни мотоциклети, без да споменем новия чудовищен хипер-модел на Kawasaki. Z H2 беше представен на Токио мотор шоу 2019 г. Идеята на новия Z е много проста – просто взимаме двигателя на H2 и махаме спойлерите. Технически е малко по-сложно от това, но все пак ни разбирате. Моторът ще използва същият 998-кубиков турбочарджър четирицилиндров агрегат от H2, който разполага с 197 к.с. и 136 Нм въртящ момент. Разликата е в теглото, което ще бъде 239 килограма - значително по-леко от Ninja-та, но все пак сравнително тежко за този клас мотоциклети.

Honda CBR1000RR-R Fireblade

Honda представи изцяло новия CBR1000RR-R Fireblade, който е ориентиран за представяне на писта и разполага с 999-кубиков редови четирицилиндров агрегат, способен да произведе впечатляващите 214 к.с. и 112 Нм въртящ момент, като теглото на машината е само 200 килограма. Чудовищната мощност на Fireblade е допълнена от прецизна аеродинамика, вдъхновена от MotoGP. Приблизителната цена на мотоциклета се очаква да бъде около 45 000 лева.

Kawasaki Ninja 1000SX

През 2020 г., Kawasaki ще обърне внимание на известния си модел Ninja 1000 SX, под формата на лека актуализация. Моделът ще получи фейслифт, който се състои от следните неща: нов дизайн на фара, предното стъкло и реорганизирана изпускателна система, която извежда и двете изпускателни тръби от едната страна и ги съединява в един заглушител. Макар и едва доловим, актуализираният дизайн сваля няколко килограма от машината, а двигателят остава същия, като са направени няколко подобрения, които спомагат за намаляването на шума и вредните емисии.

Triumph Street Triple 765 RS

За 2020-та, Triumph Street Triple 765 RS получава няколко подобрения: нов дизайн на фаровете, TFT инструментален панел с Bluetooth свързаност и съвместимост с приложението MyTriumph, както и малко повишаване на производителността. 765-кубиковият трицилндров агрегат остава непроменен, като единствената разлика е, че вече ще произвежда 121 к.с. и 78 Нм въртящ момент. Марката също твърди, че новият RS e най-леката машина в категорията си с тегло от 166 килограма.

Triumph Thruxton RS

Triumph добави нова версия на Thruxton към своята гама за 2020 г. Следвайки стъпките на Street Triple и Speed Triple, Thruxton получава свое собствено RS ниво на оборудване. Двуцилиндровият паралелен двигател с обем от 1200 куб.см. остава на мястото си, като от него вече можем да очакваме 104 к.с. и 111 Нм въртящ момент. Също така, мотоциклетът е по-лек с 9 кг, което сваля общото тегло на 198 кг.

Този уебсайт ползва “бисквитки”, за да Ви предостави повече функционалност. Ползвайки го, вие се съгласявате с използването на бисквитки.

Политика за личните данни Съгласен съм Отказ