Досега с хибриден силов агрегат можеха да се похвалят само „масовите” модели на Porsche – Panamera и Cayenne, както и свръхскъпата хиперкола 918 Spyder, чието производството бещше сряно. От компанията на няколко пъти намекваха, че легендата 911 също може да получи хибриднпо задвижване, като се очаква това да стане при следващото поколение на модела.

Компанията от Калифорния – Vonnen Performance, обаче реши да изпревари събитията и нейното подразделение Elephant Racing, което се е специализирало в модифициране на окачването на модели на Porsche, представи своя проект. Той предвижда поставяне на допълнителен електромотор на всеки автомобил от моделите 911 и Cayman/Boxster, произведен от 2012 до 2016 г. Благодарение на него, мощността на спортната кола се повишава със 177 к.с. и 200 Нм.

Промяната обаче няма да позволи на машините да се придвижват саво на ток. Компактният мотор-генератор – дължина 70 мм и тегло 17 кг., е поставен на мястото на маховика, като е закрепен с магнити. Целта му е да помага на двигателя с вътрешно горене. За целта той е свързан с електронен блок за управление, който следи оборотите на коляновия вал, скоростта на автомобила и положението на педала на газта.

Електромоторът се захранва от лека (29,5 кг.) батерия с капацитет 1 кВт/ч, която е поставена под пода на предниябагажник. Другият основен елемент от хибридната система – инверторът, е разположен под задната част на салона. Добавянето на новите компоненти увеличава теглото на автомобила само с 50 кг., като за целта са направени някои промени – сложен е по-малък акумулатор, а маховикът и стартерът са премахнати.

Копанията Vonnen Performance вече е готова с един прототи на хибридно Porsche 911, като вече обяви цената на преработката за клиенти  САЩ. Тя е минимум 75 00 долара, което означава, че превръщането в хибрид струва със 17 000 долара повече от базовото Porsche Cayman и с 16 000 от стартово Porsche 911. Фирмата работи и върху втора хибридна система, която ще добави 350 к.с. към мощността на колата.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации