За пуристите на тема BMW този модел е извън канона. Второто поколение X1 използва платформата UKL2 с опция за предно предаване, а двигателят затова е напречен. Най-малкият SUV на BMW отново има нелека задача. Но пък и предлага идеи, които могат да се харесат на нови за бранда клиенти. Точно както братята му по платформа  Active Tourer и MINI Countryman. Точно както Countryman управлението е много стегнато и прецизно. Нямате усещане за висок център на тежестта, а вътрешното пространство не е много голямо, макар тази кола да е една от най-обемните в класа си. Багажното пространство е увеличено с 85 до 505 литра.

Отвътре интериорът изглежда вече леко остарял и няма функциите от Х3/Х4. Управлението на системите както винаги е поверено на роторен бутон, като опция имате хед-ъп дисплей. 

X1 обаче излиза срещу нелека конкуренция като Volvo XC40, Jaguar E-Pace, Mercedes GLA и Audi Q3. А освен това за по-изтънчените клиенти има по-спортно ориентираното Х2. Двигателят в 25 d е 2,0-литров с две турбини – една за ниските обороти и другата при по-високите. Мощността е 231 к.с., максималният въртящ момент 450 Нм, на разположение още от 1500 об./мин. Разполагате с доста допълнителен ресурс, който може да използвате по всяко време за излитане на тези 1575 кг. Комбинираният разход е малко над 5,0 л/100 км, което е доста добре за кола, която ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,6 сек.

 

Моторът е тих и еластичен, окачването се справя чудесно със завоите, изключително балансирано. Естествено това не е офроудър, но може да ви свърши работа, ако минавате през неравности или излизате извън пътя по черни пътища. Чудесна семейна кола за активна фамилия, която обича да пътува.

 

Данни

BMW X1 25d xDrive

1995 куб. см, 4-цил. редови, дизел, туин-турбо, 231 к.с., 450 Нм

Трансмисия: 8-степенна автоматична, 4х4

Динамика: 0-100 км/ч за 6,6 сек, 235 км/ч

Разход: 5,1 л/100 км, 133 гр/км

Маса: 1575

Присъда: Много добре балансиран автомобил, не е загубил спортни гени с напречния двигател, който е осигурил повече пространство отзад.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации