Компанията „Син Карс Интернешънъл” бе отличена с втора награда в категория “Иновация“ на Петия юбилеен годишен бал на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България, който се проведе на 4 юни 2019 г. Наградата бе връчена на на инж. Росен Даскалов, собственик и управител на за най-новия проект на компанията – мултифункционалната платформа L City. На изискана и стилна церемония в в „София Тех Парк” бяха връчени най-авторитетните за бизнеса награди „КРИБ – Качество, Растеж, Иновации от България”, като традиционно  събитието се проведе  под патронажа на премиера Бойко Борисов.

След световната премиера на L City на Международното автомобилно изложение в Женева през март 2019 г., концепцията и моделната гама, както и работещи прототипи на бъдещите сериини автомобили на първия български електрически автомобил бяха представена и в България.

На коктейл в сградата на София Кар Моторспорт представители на български бизнес, институции, журналисти и потенциални инвеститори се запознаха с най-новата разработка на Син Карс Индъстри – мултифункционален автомобил с електрическо задвижване – L City.

Урбанизацията в големите градове води до нарастваща нужда от „зелена“ система за движение, особено в централните градски зони, за да се улесни транспортът на стоки, логистиката и куриерските услуги, които ще бъдат пряко засегнати от ограниченията на движението на МПС. Ние знаем, че електрическите автомобили са бъдещето на автомобилната индустрия и затова нашият проект се основава на концепцията за електрическо превозно средство, което е лесно за използване, екологично и лесно за производство.

Време е да облечем думите в действия и да станем отговорни за това, което правим ежедневно за околната среда и покажем на родна земя бъдещето на „Градската мобилна платформа – L City”.

L City e мултифункционална градска платформа, над която може да се надграждат различни варианти, съобразно нуждите на използване, което има редица предимства като ниски производствени и експлоатационни разходи, оптимизиран процес на производство и възможност за надграждане.

 

Конструкцията позволява във всеки един момент да бъде надграждана и променяна динамично без допълнителни инвестиции, в зависимост от различните области на приложение. Пълната автоматизация на контролните елементи ще позволява лесното усъвършенстване в самоуправляващо се превозно средство. Скоростите за придвижване ще бъдат, съответно, лесно регулируеми, като не се предвиждат скорости по-големи от 90 км./ч., напълно достатъчни за градски условия. Предвидени за производство са електромобили от следната габаритна гама:

L-City Utlity – Хомологация: М1/N1 max. 8+ 1 пътници; минимално тегло: 2500 кг. с товар; Електромотор: 15 kW; пробег: min 100 km.- max – 300 km.

батерии: 11 kW/h – 30 kw/h в зависимост от нуждите на клиента

L-City Sun – Хомологация: М1/N1; електромотор: 15 kW; пробег: min  100  km.- max – 300 km.; батерии: 11 kW/h – 30 kw/h  в  зависимост  от  нуждите  на  клиента; открита до 8 места – минимална полезна маса  (общо  тегло  с  товар) 2550 кг.; товарен вариант – кабина със затварящи  се  врати  и  повдигната  товарна платформа;

 

L-City Carrier – Увеличена платформа за градска мобилност до размера на стандартен бус до 3500 кг. – пътнически или товарен Електромотор: 30 kW

Разстояние: min 100 km.- max – 300 km.

Батерии: 11 kW/h – 30 kw/h в зависимост от нуждите на клиента. Купе с възможност за използване на еднакви панели за затваряне на страничното пространство и вратите с многобройни функционалности.

L-C         ity Mega – Увеличена платформа – градски пътнически бус максимум до 36 човека или товарен камион с каросерия отзад открита или закрита  на  същата база. Електромотор: 2 х 30 kW ; пробег: min 100 km.- max – 300 km.

батерии: до 100 kw/h в зависимост от нуждите на клиента.

 

Всички модификации имат възможност за хибридна версия с бензинов или дизелов двигател, задвижващ предната ос и с електрическо задвижване на задната ос. Двете системи ще бъдат напълно автономни и едновременно с това свързани една с друга, като електрическото задвижване ще се използва за придвижване в градските центрове, а двигателят с вътрешно горене ще се използва за движение в крайградските зони. За целта вече имаме договореност с европейски производител на автомобили за закупуване на двигатели, трансмисии и други компоненти.

Основно предимство пред останалите компании в тази област ще е процесът на производство дефиниран от предвидена за изграждане матрична поточна линия. Процесът на производство, при който човешкият фактор е максимално ограничен, използващ програмируеми роботи за извършване на съответните действия по сглобяване, заваряване и изграждане на цял автомобил ще бъде контролиран от компютъризирана система.

Производството на шасита, части и компоненти ще се извършва в град Русе. Планира се  производство в съществуващата база в Русе като едновременно с това се изгражда новият завод на притежавана вече от новото дружество „Син Карс Индъстри” АД земя.

Финалният етап от производството, а именно асемблирането, ще се извършва в базата в Германия заради ниските транспортни разходи на основните компоненти, произвеждани и закупувани от там, а имено батерии, електромотори, трансмисии и други компоненти.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации