GR Super Sport е билетът за влизане на марката, в рамките на новите регулации на FIA World Endurance Championship. Актуализираните правила изискват от производителите, да произвеждат поне 20 пътни версии на автомобилите, в рамките на две години от началото на състезанието. Това означава, че производителите на автомобили могат по-лесно да рекламират продуктите си на пистата. В допълнение към Toyota, Aston Martin е единствената друга компания с потвърдено влизане в сериите.
Shigeki Tomoyama, президент на Gazoo Racing Company, сподели в анонс следното : „За Toyota Gazoo Racing тази нова ера на конкуренция е фантастична възможност да демонстрираме нашите умения не само като състезателен отбор срещу някои от най-добрите в бизнеса, но и като производител на спортни автомобили.“
В състезателна форма, колите трябва да разполагат с максимална мощност от 750 конски сили. Хибридната мощност е позволена, макар и не задължителна, като системата не трябва да произвежда повече от 270 коня. За да се насърчат екипите в използването на хибридни технологии, електрификацията може да захранва предния мост, давайки им възможност за задвижване на всички колела.
Като концепция, GR Super Sport използва хибридно-подпомаган, средно разположен 2.4-литров туин-турбо V6, който претендира за 986 конски сили, а дизайнът прилича повече на нещо което принадлежи на пистата, отколкото на пътя.
Цената, разбира се няма да е малка и се предполагат цифри до 1 млн. долара.