Дисплеят вътре вече е 10-инчов и има мултимедийната система Renault Easy Link и новия градски режим на шофиране. В предната част, изцяло променените контури на изваяния капак привличат внимание към логото във формата на диамант, през което се достига до куплунга за зареждане. Новата форма на бронята включва хромирани вложки в решетката и около фаровете за мъгла, подобрявайки долната й част.
За ниво на оборудване Zen има нови тапицерии от 100% рециклирана тъкан. За своя дизайн Renault използва традиционния процес на производство на кардирана прежда, който създава качествен материал „без топене“ или химична трансформация. Тази прежда е направена от скрап на предпазни колани и пластмасови отпадъци (PET). Използването на рециклирана кардирана прежда е за първи път в автомобилната индустрия, а производството му намалява СО2 емисиите с над 60%.
Мисията на Renault да продължава да бъде начело на все по-високопроизводителното развитие на батериите, не приключва с въвеждането на батерията Z.E. 40. Резултатът: с 52 кВтч батерията Z.E. 50 на Renault Zoe вече предлага пробег от 390 км по WLTP, което е увеличение с над 20%. Този ръст на енергийния капацитет използва една и съща акумулаторна батерия, запазвайки удобната среда в превозното средство. Новата батерия Z.E. 50 има и друго предимство: допринася за ефективността на новия двигател R135.
Renault Zoe е един от най-универсалните електрически автомобил по отношение на начини за зареждане. С възможността си да поеме до 22 кВт от всяка зарядна станция, от лансирането си Zoe е най-бързо зареждащият се електрически автомобил на най-разпространените публични зарядни станции. Допълнителна иновация сега допълва тази производителност: батерията на Renault Zoe вече може да зарежда и до 50 кВт на зарядни станции с прав ток (DC). Този нов DC заряд е подходящ за дълги пътувания, особено за магистрали. Renault Zoe е единственият достъпен електрически автомобил на пазара, който предлага AC зареждане до 22 кВт и DC до 50 кВт.