„От дълги години не сме участвали с кола с предно предаване и за мен определено е предизвикателство. Реших да участвам заедно с Митко, за да подкрепим ралито и спорта, който е в криза. Много съжалявам, че не успях да карам и на рали „България“ заедно с Димитър Илиев, но за там нямахме нужния бюджет. Всъщност „Твърдица“ ще е първото рали, в което ще участвам с моя кола. В активните ми години се състезавах в кола на мениджъра на отбора, за който се състезавах – Емил Маринов“, коментира Гьошев. Интересното е, че от оттеглянето си от спорта големите имена като Димитър Илиев, Крум Дончев и Петър Гьошев решиха да се завърнат инцидентно в отделни състезания, но не и с пълна програма. Миналата година Илиев и Дончев участваха заедно на рали „България“, а през 2019 Илиев спечели в състезанието с навигатор Петър Стойчев.
С участието на Гьошев клас R2 се оформя чудесна конкуренция за рали „Твърдица“. Освен Гьошев с 208 R2 за пръв път у нас ще участва и Даниел Попов заедно с Ангел Башкехайов, които успяха да наемат колата от Сърбия. Силният сливенски екипаж Дилян Станков и Йордан Йорданов ще участват за втори път с 208 R2, след като в рали „Сливен“ дебютираха с колата. Със същата кола е и Никола Мишев с Явор Брънков. Големият липсващ в категорията е Григор Григоров, който тази година участва с ограничена програма в България, за да се фокусира в европейския шампионат.
Фаворити за победата ще са шампионът на България за 2019 г. Мирослав Ангелов с Skoda Fabia R5 и подгласникът му от миналата година Тихомир Стратиев с Ford Fiesta Proto.