1. Той е по-издръжлив от всички останали.

Новият Defender е изграден на изцяло нова платформа, известна като D7X (X за EXTREME), за която Land Rover твърди, че е три пъти по-здрава от всеки топ модел на най-близките си съперници, благодарение на умелата комбинация от алуминий и поставена на стратегически места стомана с висока якост.

2. Справя се с офроуда, точно както трябва.

Вариантите 90 и 110 имат еднакъв ъгъл на атака и отстъп: 38 градуса отпред и 40 отзад, което позволява на Defender да се справи дори с най-трудните повърхности. Той може да изкачи 45-градусов наклон и да се спусне по 47-градусов. Освен това, може да премине през вода дълбока до 900 мм, като електрониката е тествана по стандарт IP67, което означава, че може да остане потопена в метър вода за повече от час, без да претърпи повреди.

3. Бил е на околосветско пътешествие. Буквално.

По време на своето развитие, Defender е преминал над 62 000 различни теста на самия автомобил и 200 000 отделни електрически теста. Докато стигне до окончателния си вид, новият Defender е покрил над 1,9 милиона километра по време на разработката му. Това са над 48 обиколки на Земята.

4. Има всичко от което се нуждаете (даже и повече).

В желанието си да се възползват от огромния пазар на аксесоари,  Land Rover са разработили 170 отделни аксесоара за новия Defender, който предлага на собствениците всичко от покривен багажник със стълба, до въздушни компресори и клетки за кучета. Всички те са създадени да работят специално с автомобила и избрания от вас начин на живот.

5. Емблемите са предимно за украса, даже предстои и по-дълга версия.

Екипът на Land Rover признава, че са мислили дълго и упорито за използването на емблемите 90 и 110, които първоначално са се отнасяли до приблизителната дължина на междуосието в инчове. Въпреки че междуосието на новите автомобили е с девет инча по-дълго при новия Defender, името остава. Това, което екипът не признава, е план за още по-дълга версия, но изтекъл документ потвърждава, че възможността се разглежда. Не позволявайте цифрите да ви объркват, по отношение на дължина и ширина, Defender 90 всъщност е компактен колкото Audi A3, но с възможност за превоз на шест човека.

6. Лактите ни вече ще са на меко!

Отвътре, Defender вдига нивото, като междувременно е запазва индустриалното си усещане. Комфорта е подобрен, чрез меки подплатени подлакътници и черешката на тортата – опционална централна предна седалка, което означава, че следващото поколение малки приключенци, могат да седят удобно между родителите си.

7. Има много, ама много компютри.

За разлика от своя предшественик, който беше най-добре описан като „аналогов“, новия Defender е обсипан с технологии. Актуализирането на даден компонент от предишния модел, често изискваше разумна употреба на чук, докато новото поколение получава актуализации на софтуера чрез интернет. Вече не трябва да си цапаме ръцете, колко удобно. Land Rover описва автомобила като „винаги свързан, с винаги актуална архитектура“. Нищо чудно, като имаме предвид, че колата разполага с 85 компютъра.

8. В него има извънземни технологии.

Използвайки комбинация от камери, насочени напред, назад и монтирани в страничните огледала, Defender може да създаде точно изображение на цялата ви околност, което прави паркирането, тегленето на ремарке и преминаването през тесни пролуки, лесни като детска игра.

9. Предлага се предварително „облепен“.

Матовият завършек на първите автомобили е опционално покритие, което LR разработи специално за Defender. Въпреки че няма да попречи на вдлъбнатините, по-леките драскотини и ожулвания могат да се „излекуват сами“, когато материалът се нагрее на слънце и започне да запълва дребните неравности. Покритието е разделено на секции (за по-голямо удобство) и може да се замени при нужда.

10. Няма стъпало.

Въпреки външния си вид, двата панела на капака не са част от конструкцията и ако застанете върху тях, в крайна сметка ще се озовете при двигателя. Срамота.

11. За всекиго по нещо.

Първите Defender-и, които ще бъдат пуснати в дивата природата, ще бъдат 110-ките, като 90-ките ще дойдат шест месеца по-късно. При пускането ще има шест модела: Базов Defender, S, SE, HSE, First Edition и Defender X. Всеки може да бъде конфигуриран с един от четирите лайфстайл пакета: Country, Adventure, Explorer и Urban.

12. Има достатъчен избор от двигатели.

При пускането си, Defender ще се предлага с четири двигателя: два 2,0-литрови четирицилиндрови дизела, 2,0 и 3,0-литров шестцилиндров бензин, като 3,0-литровия ще се отличава с 48-волтова хибридна система, която ще осигури около 400 к.с. Всички те са комбинирани с осемстепенна ZF автоматична скоростна кутия и двустепенно 4×4.

13. Вероятно никога няма да закъсате. Където и да било.

Опционалната лебедка на Defender (която е скрита зад предната решетка), може да издърпа 4,536 килограма тегло от разстояние 45 метра. Всяка една от точките за захващане на колата е способна да се справи с шест тона сила – нещо, което можете да упражните чрез опционалния колан Musto, който може да се справи със същия товар. Но като се има предвид всичко което инженерите на Land Rover са направили с Defender, едва ли често ще ви се налага да ги използвате, защото ще ви е доста трудно да закъсате.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации