Това е идеята на McLaren за голям гран турър с предноразположен двигател. И като всички други McLaren-и, той има две места, турбо V8 и визия, която остава вярна на марката. Звучи и прилича на суперкола, но със заоблени ръбове. Вътре има повече място (и 570 литра товарно пространство), вози по-меко, интериорът е по-богат и двигателят е малко по-послушен.

Сега ще разгледаме неговите преки конкуренти. Големи, мощни и готови за път.

1. Bentley Continental GT

С последния Continental GT, Bentley даде на клиентите си това, което те желаеха: по-атлетичен, по-спортен, бърз и способен турър. Меката хибридна система, по-дългото междуосие и въздушното окачване, внесоха допълнителна острота в динамиката и позволиха на колата да се справи прекрасно с увеличението на мощността. Комфортът и спокойствието може да са спаднали с 5%, но динамиката се е покачила с 50%. И най-важното е, че тази динамика и поведение, добре подхождат на Bentley Continental GT.

2. Mercedes S-Class Coupe

Красиво проектиран, адски способен гран турър, който е бърз и пълен до горе с технологии. Една от най-спокойните и приятни коли за ежедневно шофиране. Не е толкова специална, колкото ръчно изработените конкуренти, но пък е и по-достъпна като цена.

3. Aston Martin DB11

Това че имате избор между V8 и V12 (всеки разполагащ със собствен характер), го прави доста по-интересен от DB9, на чието място идва. Хулиганският чар на V8-цата е нашето предпочитание, но винаги е имало нещо привлекателно и луксозно и в огромния, понякога излишно мощен V12. Няма как да сбъркате, защото и двата двигателя са просто прекрасни.

4. Porsche 911

Новият 911 добавя както бързина, така и сцепление, но също така и по-добър баланс и динамика. Шестцилиндровият боксер с турбо, вече разполага с повече енергия и харизма. Ежедневното ползване и турингът са още по-привлекателни за водача, благодарение на повишения комфорт и редицата технологични подобрения.

5. BMW 8 Series

Хората, които разработиха 8-ма серия свършиха много добра работа. Това е изключително зрял автомобил. Проблемът се състои не в изпълнението, а в неговата концепция. Да притежаваш BMW, дори топ моделите на марката, не изкачва социалните планини до същата надморска височина, като притежаването на Bentley. Това по същество е проблемът с M850i, защото с няколко опции, той струва почти колко Continental GT V8. Не е прекалено различен от другите BMW-та и не носи особено новаторски дух.

6. Ferrari GTC4 Lusso T

603 конски сили, електронен диференциал, завиване на четирите колела и технология за контролиране на страничното поднасяне. GTC4 Lusso T разполага с всички съвременни и необходими технологии. На кабината й липсва усещането за „пашкул“, като при Bentley Continental и Aston Martin DB11, но все пак карате Ferrari, което ви възнаграждава с изключителна динамика и стегнато поведение на пътя.

7. McLaren 570GT

Малко по-мек и прецизен от 570S. От McLaren казват, че е по-добър за дълги пътувания, по-тих и спокоен на магистралата. В кабината е поставена допълнителна шумоизолация, защото ако отделението зад шофьора не е пълно с багаж, действа като резонираща камера за шумове. Изцяло стъкленият покрив прибавя усещане за пространство и позволява на повече светлина да проникне в кабината, но също така увеличава теглото, като прави GT малко по-тежък от S варианта.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации