1998 се оказа най-успешна за Томи, Mitsubishi Lancer и Коуън – трета поредна титла за финландеца и световна титла при конструкторите за японската марка.
Коуън се състезава от началото на 60-те години до 1990, като първата му голяма победа е в Обиколката на Франция през 1964 с Ford Mustang, а преди това на два пъти печели титлата в Шотландия. На два пъти печели маратона Лондон – Сидни, а през 1985 година завърши втори в рали Париж – Дакар. В края на 80-те Андрю вече има представа как трябва да се развива Ralliart – компанията му за подготовка на рали автомобили и решава да се занимава само с управлението й.
Коуън даде шанс и на покойния Ричард Бърнс да кара в световния шампионат, като бившият световен шампион кара 3 години за Mitsubishi.
Mitsubishi купи Ralliart от Коуън, но той остана начело на компанията до оттеглянето си от спорта.