Бившият говорител на Ferrari Алберто Антонини, който сега отново е журналист, даде нова гледна точка към спекулациите за евентуалното преминаване на световния шампион във Формула 1 Люис Хамилтън в Скудерията за сезон 2021. Според Антонини, началото на цялата тази история дължим на самия Хамилтън.

Първата информация по темата се появи в спортния вестник La Gazzetta dello Sport, като материалът беше посветен на двете срещи на Люис с президента на Ferrari Джон Елкан.

Сега Антонини припомни, че преди години Нико Розберг също е посещавал тима от Маранело, Тото Волф също е ходил там, но нито едно от тези събития не се оказа достатъчно интересно за медиите в Италия.

„Когато Нико посети Ferrari упорито се говореше, че Ferrari търси пилот, който да замести Кими Райконен – обясни Антонини. – Представете си какво щеше да стане, ако това беше стигнало до медиите. Някои репортери научиха това, но нищо не се случи. Все пак това беше само Нико.

„В миналото съм срещал и Тото Волф в Маранело, дори вечеряхме заедно, като не бяхме само двамата. Но в следващите дни не се появи и ред в медиите за това.

„Ако искаш да запазиш някоя среща в тайна, това обикновено се случва – допълни Антонини. – Затова, когато се появиха слуховете не за една, а за две срещи на Люис с Елкан, то определено дължим тази информация на някого, който има интерес това да стигне до медиите.”

Според Антонини, началото на историята е поставено от Хамилтън и шефа му Тото Волф, които са действали в синхрон, като и двамата дадоха пред медиите обяснения по темата в Абу Даби.

„Със сигурност, тази информация не е дошла от Ferrari, след като шефовете на тима прекараха цяла година в битка с проблемите, причинени от пилотите на отбора – обясни Антонини. – Фетел и Льоклер остават в Скудерията и догодина със сигурност, така че изтичането на тази информация е дестабилизираща за Ferrari и в полза на Хамилтън. Много е вероятно тази информация да идва от някого, за когото тя може да е полезна.

„За някои това може да означава, че Люис се готви за битка при подновяването на договора му с Mercedes, който изтича в края на 2020. Но според мен, това е по-скоро начин за Люис и Тото да убедят големите шефове на Daimler в Щутгарт да не се отказват от Формула 1.”

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации