Всъщност, визията за следващия Challenger е дело на студио, спонсорирано от FCA – така е най-коректно, а рецептата е добре изпълнена – стилистични решения като при класическите масъл карс, ретро елементи и модерни идеи. А проектът е на Дванил Панчал.
До момента FCA остава встрани от масовата електрификация, най-малкото защото компанията не инвестира достатъчно средства в автомобилите с батерии и не разполага с такива модели – нито масови, нито такива, които да променят имиджа на гиганта. Но с оглед на сливането с PSA нещата ще се променят, тъй като споделянето на технологии е ключова тема от този съюз и FCA ще получи шанс да ликвидира изоставането си.
Естествено, в най-скоро време FCA ще предложи предимно хибриди, а електромобилите ще се появят на по-късен етап.