Единствената сигурна информация в момента е, че със сигурност ще има Mk8 GTI, нищо повече. Малко вероятно е обаче, Volkswagen да се отдалечи прекалено много от изпитаната формула, така че очаквайте предно предаване и адекватна мощност – някъде от порядъка на 250 к.с. Ще има и едва доловими стилистични подобрения, които най-вероятно ще са: малък заден спойлер, по-големи джанти и запазената марка на GTI – червената окраска на предната броня. Разбира се, задължително очакваме да видим и карирания салон.
BMW M2 CS
M2 CS ще разполага с респективните 450 к.с. и водещо в класа си управление. Под капака на този баварец ще е разположен 3,0-литров туин-турбо редови шестак, а за задвижването ще се грижи шестстепенна скоростна кутия (или седемстепенна M DCT), като мощността ще се предава на задните колела. Разбира се.
Mini John Cooper Works GP
Да, определено близо 81 000 лева е доста за Mini. „Този автомобил е само за избрани“, гласи слогана на модела. Е, няма как да не се съгласим. GP ще излезе на пазара в лимитирана серия от 3000 броя в световен мащаб, като освен невероятната аеродинамична визия и бруталното задно крило, цифрите, които този мъник е способен да произведе, също не са за подценяване. Над 300 к.с. ще се крият под капака на GP, благодарения на 2,0-литровия четирицилиндров агрегат, взет на заем от BMW M135i.
McLaren Elva
Elva бива описван като „свирепо бърза кола с отворен кокпит“, която ще се впише в Ultimate Series на McLaren, рамо до рамо със Speedtail. Двигателят е подобрена версия на 4,0-литровия V8 на 720S, като конските сили се увеличават на 804, а теглото на автомобила е по-ниско. Спринтът от 0-100 км/ч ще се случва за по-малко от 3 секунди, а максималната скорост се очаква да бъде 320 км/ч.
Ferrari Roma
Въпреки че гамата на Ferrari вече изглежда достатъчно наситена, Roma ще попълни една значителна дупка в нея. Вероятно критиците ще го наричат „нищо повече от Portofino с твърд таван“, което е донякъде вярно, защото двата модела споделят еднаква платформа и 3,9-литров турбо V8 агрегат. Roma обаче, получава повече мощност, осемстепенна скоростна кутия и 73 кг. по-ниско тегло.
Tesla Cybertruck
Новото ръбато творение на Tesla е едно от най-обсъжданите превозни средства напоследък. Както обикновено, има няколко опции за батерия и електромотор, като върховата AWD спецификация обещава време от 0-100 км/ч за под 3 секунди и обхват от над 800 километра. Със сигурност ще има и допълнителни промени във финалния сериен модел, защото в този си вид, Cybertruck не отговаря на много от базовите изисквания за движение по пътищата.
Aston Martin DBX
DBX не е поредният нов Aston, той е потенциален спасителен план за компанията, която губи стойността на акциите си, при това с бързи темпове. Моделът е базиран на нова свързана алуминиева платформа и се предлага с по-мощна (542 к.с.) версия на 4,0-литровия туин-турбо V8 агрегат на Vantage. Също така, това ще е първият автомобил, който ще бъде сглобен в новата фабрика в Сейнт Атан, Уелс. Провалът не е възможен вариант и британците го знаят много добре, затова очакваме нещо истински впечатляващо. Дано не останем разочаровани.
Polestar 1
Това е първият автомобил от луксозната, ориентирана към бъдещето дъщерна марка на Volvo – Polestar. Вероятно, 1 е най-скъпият автомобил, който някога ще произведе фирмата, както и единственият хибрид. Моделите, които ще го последват (най-вероятно Polestar 2) ще бъдат изцяло електрически. Цената ще наброява близо 320 000 лева, като за тази сума ще получите 600 к.с. и тегло от 2350 кг. За производство са планирани само 1500 броя в световен мащаб.
Porsche 911 Turbo
Как новото Porsche 911 Turbo ще се разграничи от останалите модели в този сегмент? Предлагайки представяне на истинска суперкола, съчетано с удобството на адекватни задни седалки и ежедневна използваемост. Очакваме 650 к.с. от 3,8-литровия би-турбо шестцилиндров боксер, задвижване на четирите колела, прецизно превключване от скоростната кутия с два съединителя и максимална скорост от над 320 км/ч. Спринтът от 0-100 км/ч, би трябвало да се случва за под 2,7 секунди. Носят се слухове за интересни, но едва доловими стилистични промени.
Jaguar XJ
Jaguar вече веднъж доказа, че може да направи електрическа кола, която е достатъчно практична и по-добра за шофиране от германските. Сега трябва да го направят отново. Новият XJ ще бъде изцяло електрическа супер-лимузина със стил, който Tesla не може и да си мечтае да постигне. Масивна батерия, която е способна да отключи дръзки възможности, огромно пространство в кабината и нисък център на тежестта. Звучи доста добре. Но ще успее ли марката да отговори подобаващо на претенциозните клиенти, търсещи асистирано шофиране и свръхлуксозни технологии? Само времето ще покаже.