А по време на „24 часа на Дейтона” през януари стана ясно, че организаторите на състезанието в Льо Ман ACO и тези на състезанията за издръжливост в Северна Америка – IMSA, планират уеднаквяване на правилата, което ще позволи използването на едни и същи автомобили в различните надпревари от 2025 година. Сега топ прототипите в IMSA са много близо до колите в LMP2, а години наред двете организации си поставяха различни ограничения, за да не стигнат до общи правила.
Моторспорт шефът на Lamborghini Джорджо Сана заяви, че идването на новите правила за Льо Ман и IMSA може да съвпадне с разширяването на състезателната програма на марката отвъд сегашните класове GT3/GTD в Европа и Америка.
Начело на Lamborghini е бившият шеф на тима на Ferrari във Формула 1 Стефано Доменикали, който вече обясни, че Формула 1 не представлява интерес за марката, но също така допълни, че компанията продължава да търси шампионат, който да отговаря на амбициите й.
През 2019 Lamborghini записа рекордни продажби и ръст от 43%, като най-успешно се представи Huracan с 2139 продажби, а компанията предлага и състезателна версия на модела, която се сглобява на същата поточна линия като серийните коли.
Въвеждането на едни и същи правила в състезанията за издръжливост от двете страни на Атлантика отговаря отлично на интересите на компании като Lamborgini, Ferrari или Porsche, които имат амбиции в тези надпревари, но не искат да правят излишни разходи заради различните технически регулации. WEC и ASO вече постигнаха уеднаквяване на правилата в Азия с тези в Европа и единствената територия, извън това влияние остана Северна Америка, но за 2025 и това ще се промени.