Възраждането на култовия модел на Toyota – MR2, се чака от години, но явно чакането ще продължи още. Изпълнителният вицепрезидент на Toyota Европа Мат Харисън потвърди тази неприятна информация като обясни, че сега новият MR2 „не е приоритет” за компанията. Вместо това японският гигант ще хвърли повече усилия в следващото поколение на GT86.

Главният инженер на проекта Toyota Supra Тецуя Тада вече на няколко пъти заяви, че иска компанията да разполага с три ясно дефинирани спортни модела. На върха трябва да е Supra, а другите два да са съживеният MR2 и новата Celica.

Ако все пак в бъдеще се появи следващо поколение на MR2, то най-вероятно ще е съвместен проект с друга компания. Според слуховете партньори на Toyota в това начинание може да е Subaru или дори Porsche. А според най-смелите предположения, Toyota може да инвестира сериозно в изцяло електрическо бъдеще за MR2.

Subaru и Toyota в момента работят заедно по следващото поколение на BRZ и GT86. Тада също е ангажиран в този проект и призна, че целта на екипът е да създаде купе със задно предаване, което да е по-забавно и интересно за каране от новата Supra. Двата нови модела най-вероятно ще получат 2,4-литровия 4-цилиндров турбо мотор, който сега се предлага със Subaru Ascent в Щатите и мощността му ще е поне 260 конски сили.

Все още няма официална информация и относно платформата, която ще използват следващите BRZ и GT86. Предполага се, че платформата на Subaru SGP (Subaru Global Platform) не позволява създаването на модел със задно предаване, но това е възможно при платформата на Toyota TGNA. Новото поколение на двата съвместни модела трябва да се появи до няколко години.

Абонирай се
Уведомете за
guest
0 Коментари
Inline Feedbacks
Виж всички коментари

Подобни публикации