[URIS id=4941]
Новото поколение Peugeot 508 е тук. Доста по-красиво и изразително. Автомобилът е нисък –едва 1400 мм, и има силует на купе с 4 врати. Моделът използва елементи от концепцията Instinct като радиаторна решетка с шахматен мотив между предните Full LED фарове. Вертикалната светлинна идентификация на LED дневните светлини ще се превърне в характерен почерк за всички нови модели.
Интериорът следва концепцията Peugeot i-Cockpit като компактен волан, 10-инчов HD сензорен екран във формат 8:3 и дисплей на нивото на очите с 12,3-инчов цифров екран с висока резолюция. Функцията i-Cockpit Amplify въздейства върху динамиката на автомобила чрез селектора за избор на режим на шофиране (ECO/Спортен/Комфортен/Стандартен), както и върху амортисьорите при автомобилите, оборудвани с електронно окачване. Автомобилът е екипиран също така със система за нощно виждане (Night vision), за първи път в сегмента, асистент за позициониране в лентата (свързан с Адаптивния автопилот с функция Stop & Go), първо приложение в гамата на Peugeot, асистент за придържане в лентата (включително спрямо банкетите), предупреждение за бдителността на шофьора (чрез камера) и автоматично превключване на дълги и къси светлини.
При бензиновите двигатели има две нови предложения (в зависимост от пазара), разработени въз основа на 1,6-литровия двигател PureTech – PureTech 180 S&S EAT8 и PureTech 225 S&S EAT8 (само за версия GT). Възможностите за избор при дизеловите двигатели са четири (в зависимост от пазара), разработени въз основа на 1,5-литровия и 2,0-литровия BlueHDi двигатели – BlueHDi 130 S&S с 6-степенна механична трансмисия е двигателят на базовото ниво и единственият, който предлага 6-степенна механична скоростна кутия, BlueHDi 130 S&S EAT8, BlueHDi 160 S&S EAT8 и BlueHDi 180 S&S EAT8.
Новото поколение Peugeot 508 е тук. Доста по-красиво и изразително. Автомобилът е нисък –едва 1400 мм, и има силует на купе с 4 врати. Моделът използва елементи от концепцията Instinct като радиаторна решетка с шахматен мотив между предните Full LED фарове. Вертикалната светлинна идентификация на LED дневните светлини ще се превърне в характерен почерк за всички нови модели.
Интериорът следва концепцията Peugeot i-Cockpit като компактен волан, 10-инчов HD сензорен екран във формат 8:3 и дисплей на нивото на очите с 12,3-инчов цифров екран с висока резолюция. Функцията i-Cockpit Amplify въздейства върху динамиката на автомобила чрез селектора за избор на режим на шофиране (ECO/Спортен/Комфортен/Стандартен), както и върху амортисьорите при автомобилите, оборудвани с електронно окачване. Автомобилът е екипиран също така със система за нощно виждане (Night vision), за първи път в сегмента, асистент за позициониране в лентата (свързан с Адаптивния автопилот с функция Stop & Go), първо приложение в гамата на Peugeot, асистент за придържане в лентата (включително спрямо банкетите), предупреждение за бдителността на шофьора (чрез камера) и автоматично превключване на дълги и къси светлини.
При бензиновите двигатели има две нови предложения (в зависимост от пазара), разработени въз основа на 1,6-литровия двигател PureTech – PureTech 180 S&S EAT8 и PureTech 225 S&S EAT8 (само за версия GT). Възможностите за избор при дизеловите двигатели са четири (в зависимост от пазара), разработени въз основа на 1,5-литровия и 2,0-литровия BlueHDi двигатели – BlueHDi 130 S&S с 6-степенна механична трансмисия е двигателят на базовото ниво и единственият, който предлага 6-степенна механична скоростна кутия, BlueHDi 130 S&S EAT8, BlueHDi 160 S&S EAT8 и BlueHDi 180 S&S EAT8.