Недоволството срещу Lucid нараства, след като собственик на модела Air получава сметка от 7400 долара в края на лизинга си. Случаят принуди автомобилния производител да преразгледа процеса си на инспекция.
Проблемът се корени в това, че наематели се таксуват с хиляди долари за дребни козметични щети. В конкретния случай най-скъпият компонент в оценката е нов десен стоп заради миниатюрна пукнатина. Според наличната информация, Bank of America, която обслужва лизинговите договори, използва външни инспектори за оценка на върнатите автомобили.
Нарастващо недоволство
Lucid изглежда не спира да си създава проблеми, когато става въпрос за таксите в края на лизинговия период. Това, което започна като няколко изолирани оплаквания, вече се превръща във вълна от недоволство, след като все повече клиенти споделят онлайн истории за изненадващо високите сметки, които получават при връщане на автомобилите си.
Последният пример е може би най-фрапиращият досега. Подобни случаи вече карат някои потенциални клиенти напълно да се откажат от плановете си да вземат автомобил на марката на лизинг.
Последвайте ни в Google News