Дребосъкът е получил динамично външно преобразяване, което цели да се хареса на по-младата аудитория от купувачи. Удължените арки на задните колела, добавят 20мм към ширината на автомобила, а линията на покрива е понижена с 20мм. Междуосието е удължено с 40мм, но заради по-малките надвеси отпред и отзад, дължината на колата е нараснала само с 5мм. Пътниците отзад получават допълнително място за краката, а 252-литровия багажник е един от най-големите в този клас.
В интериора ни посреща 8-инчова инфотеймънт система, безжично зареждане и свързаност към Apple CarPlay и Android Auto, като дори налице е и приложение за управление на функциите на автомобила от разстояние.
Hyundai i10 залага на безопасността, като предлага аварийно спиране, посредством предна камера, която разпознава не само превозни средства, но и пешеходци. В допълнение към това, работят и други системи за безопасност, включително следене за умора на водача, предупреждение за ограничаване на скоростта, помощ при поддържане на лентата и асистент, който автоматично превключва между къси и дълги светлини.
При пускането на пазара, ще се предлагат два бензинови двигателя: 1,0-литров трицилиндров (66 к.с.) и 1,2-литров четирицилиндров (83к.с.)
Купувачите могат да изберат, между петстепенна ръчна скоростна кутия или петстепенна автоматизирана ръчна, която Hyundai твърди, че осигурява превъзходна икономия на гориво.
Обновеният Hyundai i10 ще направи публичния си дебют по-късно този месец на автомобилното изложение във Франкфурт и се предвижда да започне продажби в Европа, през първата половина на 2020 година.