Производството на модела спря през 2023 г., но той продължава да бъде атрактивна основа за тунинг проекти
McLaren 720S не е част от гамата на компанията от 2023 г., когато производството на суперавтомобила беше прекратено. Въпреки това, британският производител не остана без екзотичен модел със средно разположен двигател и задно задвижване, тъй като той беше наследен от 750S.
Както подсказва името му, McLaren 750S разполага с малко повече мощност в сравнение със своя предшественик. Неговият 4,0-литров V8 двигател с два турбокомпресора генерира 750 к.с. (552 кВт) и 800 Нм въртящ момент. За сравнение, 720S предлага 720 к.с. (530 кВт) и 770 Нм. По-новият суперавтомобил е с 0,1 секунди по-бърз, като ускорява до 100 км/ч за 2,8 секунди, а максималната скорост е намалена от 341 на 332 км/ч.
На хартия разликата е съществена – ускорение до 100 км/ч за под три секунди е впечатляващо, да не говорим за зашеметяващата максимална скорост. В реалния свят обаче вероятно само професионални състезатели биха могли да усетят разликата между двата автомобила, докато ги управляват на писта в търсене на най-доброто време. Това е комплимент и за двата модела.
Тази статия обаче е посветена на един много специален McLaren 720S. Конкретният екземпляр е получил множество карбонови елементи, като лекият материал се вижда в пълния си блясък върху определени екстериорни части, като рамките на фаровете. Предната броня изглежда напълно нова, с преработена централна част. Добавени са също странични перки и масивен долен спойлер.
Предният капак също е нов, а при по-внимателно вглеждане отстрани се забелязват и нови прагове. Задната част е дом на няколко допълнителни компонента, както и на голям дифузьор с пет елемента и нещо, което изглежда като малко по-голяма въздушна спирачка. Екзотичната машина е в син цвят отвън, с интериор в черно и оранжево, и е оборудвана с нови джанти HRE, модел P103.
При заснетия McLaren 720S те са с покритие Frozen Gold, но се предлагат и в няколко други цвята. Официалният уебсайт на производителя разкрива, че могат да бъдат поръчани в размери от 19 до 23 инча. Цената за най-малкия размер започва от 3 350 долара на джанта. Това са впечатляващи алуминиеви колела, които се използват и при други екзотични автомобили, включително Bugatti Chiron Sport, както и множество модели на Lamborghini и Ferrari.
Последвайте ни в Google News