Освен отличния разход на гориво, новата хибридна система разполага с функцията Stay Mode. Тя следи състоянието на батерията, докато автомобилът е паркиран, и позволява продължителна употреба на инфоразвлекателната и климатичната система.
Какви са разликите между хибридния и стандартния Palisade?
Единствената разлика между хибридната и стандартната версия на Hyundai Palisade модел 2026 г. е в задвижването и съответните емблеми по каросерията.
Това е всичко. Не е изненадващо, че разходът на гориво при стандартния модел не е толкова добър (11,9 л/100 км комбиниран), а при версията с офроуд насоченост XRT Pro достига 12,7 л/100 км. Фактът, че хибридът се различава толкова малко от стандартния Palisade, особено при най-високото ниво на оборудване Calligraphy, е отлична новина. В неотдавнашен преглед на модела беше отбелязано, че за търсещите голям, удобен и интуитивен семеен SUV от масова марка, Palisade е едно от най-добрите възможни предложения.
Впечатления от шофирането
Следва да се отбележат и първите впечатления от управлението на хибридната версия. Преди да се потопим в усещането зад волана, е редно да се спомене колко успешен е дизайнът на второто поколение Palisade, както отвън, така и отвътре.
Подобно на актуалната моделна гама на Hyundai, екстериорът на Palisade е добре балансирана комбинация от смел дизайн, особено в предната част, и сдържана елегантност. Просторнооформлението на интериора съчетава минималистичен израз, напомнящ за скандинавския стил, с приятна доза спортни елементи като волана. Отвъд дизайна, най-голямото впечатление от хибридния Palisade дойде след натискането на стартовия бутон и избора на режим „D“ от селектора за предавките на кормилната колона. Първата мисъл беше какво инженерно постижение е 2,5-литров четирицилиндров двигател да осигури такова мощно и плавно ускорение на този пълноразмерен SUV. Стабилното и гладко ускорение е от съществено значение за семеен автомобил, а шестстепенната автоматична скоростна кутия на този хибрид прави смяната на предавките почти незабележима.
Динамичното шофиране по хълмистите пътища в района разкри един добре балансиран SUV с предвидимо поведение. Това се потвърди и при преминаването през специално подготвено трасе с конуси. Турбокомпресорът осигуряваше мигновена реакция, а воланът с умерена твърдост улесняваше маневрирането. Солидното шаси поддържаше минимално накланяне на каросерията. При по-рязко влизане в завоите се усети леко недозавиване, но това е очаквано за голям SUV, който не е проектиран за агресивно шофиране на писта. Обратно на обществените пътища, усещането за увереност зад волана беше осезаемо.
Финални мисли
Времето зад волана на Hyundai Palisade Calligraphy HEV модел 2026 г. беше ограничено, така че очаквайте пълен пътен тест от някой от колегите в близко бъдеще. Този кратък досег обаче определено събуди желанието за по-дълго пътуване с хибридния Palisade. Стандартното задвижване на всички колела само би допринесло за усещането за увереност, което автомобилът създава с управлението и динамиката си. А отличният разход на гориво извън града означава повече средства за почивка и по-малко за гориво. Hyundai продължава успешната си серия от силни модели и Palisade HEV е поредното доказателство за това.
Последвайте ни в Google News