Електрическият пикап на Slate за 28 000 долара ще разчита на мрежа от независими сервизи

Новият производител на електрически автомобили Slate Auto е изправен пред предизвикателства скоро след пазарния си дебют по-рано тази година. Премахването на данъчните стимули направи първия модел на компанията далеч по-малко привлекателен от финансова гледна точка, което е сериозен проблем за автомобил, чието основно предимство е достъпната цена.

Въпреки че не може да контролира субсидиите, стартъпът, подкрепен от основателя на Amazon Джеф Безос, може да улесни максимално притежанието на своите автомобили. За тази цел компанията обяви, че още от първия ден ще предостави на клиентите си достъп до мрежата Supercharger на Tesla и до около 4000 сервизни локации.

Сервизно обслужване без собствени центрове

Подобно на много други производители на електрически автомобили, Slate ще продава директно на потребителите. Без дилърска мрежа, марката трябваше да изгради и оборудва собствени сервизни центрове. Вместо това, споразумение с RepairPal позволява на компанията да предложи мрежа от приблизително 4000 независими сервиза в САЩ за поддръжка и ремонти.

Според Slate тези независими работилници ще се занимават с всичко – от рутинна поддръжка до монтаж на аксесоари и дори ремонти по високоволтовата система. Всеки от сервизите ще премине и специализирано обучение за работа с автомобилите на марката.

В допълнение, компанията стартира и своята онлайн платформа Slate University – център с уроци, видеоклипове за ремонти и образователни материали за собствениците. Платформата ще бъде насочена както към клиенти, така и към сервизни техници. Очаква се тя да предлага постоянно обновявана библиотека с ръководства и дори курсове за сертифициране. Главният изпълнителен директор Крис Барман заяви пред Newsweek, че целта е собствениците да се чувстват уверени, още преди да посетят сервиз за обслужване.

Достъп до мрежата Supercharger на Tesla

Зареждането е друга област, в която Slate се стреми към простота. Продуктите на компанията ще използват Северноамериканския стандарт за зареждане (NACS), което дава на шофьорите директен достъп до мрежата Supercharger на Tesla. Тя се състои от над 25 000 бързи зарядни станции в цялата страна и е смятана за най-надеждната.

На практика това означава, че собствениците на пикапа на Slate няма да имат проблем да пътуват от бряг до бряг, стига да са съгласни с по-чести спирания поради скромния максимален пробег на автомобила от около 385 км.

Производството е планирано да започне в края на следващата година в Уорсо, Индиана, а от Slate твърдят, че вече имат над 100 000 резервации. Докато стане ясно колко от тях ще се превърнат в реални продажби, е добре да се види как една нова автомобилна компания мисли предварително за улесняване на своите бъдещи клиенти.

Последвайте ни в Google News

Теодора Илиева

Автор на съдържание в онлайн медии и копирайътър с интереси в областта на технологиите, спорта и ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации