Leapmotor намери неочакван съюзник в немската тунинг сцена

Въпреки нарастващите вносни мита, китайските автомобилни производители продължават да навлизат на европейския пазар с множество електрически модели. Leapmotor, марка, частично притежавана от Stellantis, сега предприе следваща стъпка, като си партнира с немската тунинг компания Irmscher за специална версия на своя електрически SUV C10.

Моделът, известен като i C10, беше загатнат за първи път преди няколко месеца от Irmscher. Сега той официално се присъединява към гамата на Leapmotor в Германия като лимитирана серия от само 250 автомобила.

Тунинг специалистите са добавили червена лента по профила, както и съответстващи акценти на предния сплитер и капачките на джантите. Освен това на задната врата е поставена емблема „i C10“ точно под надписа Leapmotor.

Технически промени

Освен визуалните подобрения, Irmscher са монтирали по-твърдо окачване, проектирано да подобри управляемостта. Това е единствената механична промяна, тъй като задвижването с два електромотора остава непроменено.

За щастие, i C10 е базиран на най-мощната версия на SUV модела със задвижване на четирите колела, която генерира комбинирана мощност от 590 к.с. (440 kW). Според Leapmotor, резултатът е ускорение от 0 до 100 км/ч за 4 секунди.

Версията със задвижване на четирите колела е оборудвана с батерия с капацитет 81,9 kWh, осигуряваща пробег от 437 км. Същата батерия позволява пробег до 510 км при варианта със задно задвижване, който използва един електромотор с мощност 215 к.с. (160 kW).

Leapmotor продължава да предлага и стандартния C10 със задно задвижване и по-малка батерия (69,9 kWh), осигуряваща пробег от 420 км. Накрая, съществува и версия с удължител на пробега, която комбинира 1,5-литров бензинов двигател, електромотор с 212 к.с. (158 kW) и батерия с капацитет 28,4 kWh. Тази конфигурация обещава комбиниран пробег от над 950 км.

Каква е цената?

В Германия Leapmotor i C10 от Irmscher стартира от 49 900 евро. Това е с 5000 евро повече от върховия модел C10 ProMax AWD, чиято цена е 44 900 евро. За сравнение, базовият модел със задно задвижване и по-малката батерия започва от 36 400 евро.

Последвайте ни в Google News

Никола Стоянов

Никола Стоянов е автомобилен журналист в TopGear.bg, специализиран в разказването на истории зад ...

Още от автора
Предишна/Следваща
Подобни публикации